۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
تعداد بازدید: ۲۱۶۵۲۴
اگر از کاربران توئیتر باشید و افراد زیادی را دنبال کنید حتما دریافت اعلان‌های بسیار برایتان آزاردهنده خواهد بود، اما به راحتی می‌توانید آن‌ها را غیرفعال کنید.
کد خبر: ۱۱۹۹۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، وقتی اپلیکیشن‌هایی مانند توئیتر ویژگی جدیدی را منتشر می‌کنند، می‌خواهند با ارسال اعلان‌های بیشتر به همه، این ویژگی را معرفی کنند و گسترش دهند. شاید جدیدترین نمونه هم Twitter Spaces باشد که به اتاق‌های چت صوتی زنده اختصاص داده می‎شود، پس اگر از کاربران توئیتر باشید می‎دانید که اعلان‌های Twitter Space به طور پیش‌فرض برای همه فعال هستند. پس در شرایطی که شما تعداد زیادی از کاربران را دنبال کنید احتمالا اعلان‎ها برایتان آزاردهنده خواهد شد.

طبق گزارش روزنامه بریتانیایی «دیلی میل»، می‌توانید اعلان‌های Twitter Spaces یا همان اتاق گفتگو را هم در اپلیکیشن تلفن و هم در وب‌سایت غیرفعال کنید، در ادامه نحوه انجام هر دو آمده است.


چگونه اعلان‌های فضای صوتی توئیتر را در تلفن خود خاموش کنیم؟

۱. برنامه توئیتر را باز کنید و روی عکس نمایه خود در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید، سپس به پایین بروید تا تنظیمات و حریم خصوصی را انتخاب کنید.
۲. روی Notifications، سپس Preferences و در نهایت Push Notifications ضربه بزنید.
۳. به قسمت Twitter رفته و گزینه Spaces را خاموش کنید.‌
می‌توانید از این صفحه برای غیرفعال کردن اعلان‌های دیگری که نمی‌خواهید فعال باشد هم استفاده کنید.


چگونه اعلان‌های توئیتر را در رایانه شخصی خاموش کنیم؟

اگر اعلان‌های توئیتر را در مرورگر اینترنت رایانه‌تان فعال کنید، ممکن است اعلان‌های Space را در آنجا نیز ببینید و خاموش کردن آن‌ها کار زیادی نمی‌برد.

۱. به توئیتر بروید و روی «بیشتر» در نوار کناری سمت چپ ضربه بزنید، سپس «تنظیمات و حریم خصوصی» را از منوی ظاهر شده انتخاب کنید.
۲. مانند برنامه تلفن همراه، روی Notifications، سپس Preferences و سپس Push Notifications ضربه بزنید.
۳. به پایین صفحه بروید و علامت کادر Spaces را بردارید.

این صفحه به شما امکان می‌دهد تمام اعلان‌ها را کنترل کنید.

اعلان‌های توئیتر را چگونه در تلفن و رایانه شخصی خاموش کنیم؟

برچسب ها: توئیتر توئیت تلفن همراه فناوری تلفن همراه رایانه فناوران رایانه تهران
ارسال نظر
آخرین اخبار