به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، «بلوبانک» برای نخستین بار در ایران، سرویس برگشت پول را برای کاربران این نئوبانک ایجاد کرده است. برگشت پول یکی از دو ویژگی سرویس «پاداش» بلوبانک است و دارندگان حساب بلوبانک با فعال کردن این سرویس، از دو ویژگی برگشت پول و تخفیف در خرید، بهرهمند میشوند.
سرویس پاداش که از ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ به منوی اپلیکیشن بلوبانک اضافه شده است به کاربران بلو این امکان را میدهد تا از تخفیف یا برگشت پول بهرهمند شوند.
هنگام خرید از لیست فروشگاههای ارائهشده توسط بلوبانک، اگر هزینه خرید توسط کارت بانکی بلو پرداخت شود، هزینه نهایی شامل درصد مشخصی تخفیف شده یا درصدی از هزینه پرداختشده به حساب مشتری بازمیگردد.
بلوبانک نخستین بانک ایرانی است که چنین سرویسی را بر روی کارت بانکی در اختیار مشتریان خود قرار داده است. برای گرفتن پاداش کافی است از بهروز بودن اپلیکیشن خود اطمینان حاصل کنید و گزینه «سرویس پاداش» را در قسمت منوی اپلیکیشن بلوبانک فعال کنید.
در حال حاضر برای استفاده از سرویس پاداش بلوبانک میتوانید در بیش از ۱۰ هزار فروشگاه در سراسر کشور، بهصورت حضوری با بلوکارت خرید کنید.
خدمات این سرویس که با همکاری شرکت بامن توسعه یافته است، تنها به کاربرانی تعلق میگیرد که آن را فعال کرده و هنگام پرداخت با بلوکارت از کارتخوانهای سامان کیش (سپ) استفاده کنند.
بلوبانک بهدنبال گسترش تعداد فروشگاهها براساس علایق کاربران خود است و تعداد این فروشگاهها هر روز افزایش خواهد یافت. برای اطلاع از لیست فروشگاهها و جزئیات بیشتر به منوی پاداش در اپلیکیشن بلوبانک مراجعه کنید.
به گزارش خطوط، بلوبانک، نئوبانکی ایرانی است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را بهعنوان شعبه دیجیتال بانک سامان و با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، بهویژه قشر جوان آغاز کرد. این نئوبانک ایرانی با ارائه خدماتی تماماً آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوریهای گسترده سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.
بلوبانک که از ابتدا با استقبال خوبی روبهرو شده بود، حالا با بیش از یک میلیون کاربر از سراسر ایران، در تلاش است تا با خدمات تازه خود، پاسخگوی نیازهای بیشتری از مشتریانش باشد.