۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
تعداد بازدید: ۱۱۱۹۸۲۳
قیمت ارزان بلیط‌های چارتر یکی از مهم‌ترین مزایای این بلیط است؛ اما استثنا‌هایی هم وجود دارد. اگر تعداد متقاضی‌ها برای مقصدی که می‌خواهید، زیاد باشد، قیمت بلیط‌ها را افزایش می‌دهند؛ ولی زمانی که تعداد مسافر‌ها کم است، قیمت بلیط‌ها تخفیف چشمگیری دارند.
کد خبر: ۱۲۰۸۱

نگاهی به ویژگی‌های بلیط چارتر مشهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مشهد و جاذبه‌های گردشگری آن بسیار تماشایی هستند. آرامش حرم امام رضا (ع) و تماشای بنا‌های تاریخی، هرکدام جذابیت خودش را دارد. این شهر در شرقی‌ترین استان ایران است. برای دسترسی راحت به مشهد به‌ویژه حرم امام رضا (ع)، در این کلان‌شهر فرودگاه مجهزی را ساخته‌اند. به همین خاطر دیگر نگران رفت‌وآمد و مسیر طولانی نباشید.

سفر با هواپیما سفری راحت و لذت‌بخش است. شاید با خودتان فکر کنید که هزینه سفر با هواپیما به‌صرفه نمی‌شود؛ اما همیشه این‌طور نیست. اگر تجربه سفر با هواپیما را دارید، خوب می‌دانید که قیمت بلیط‌ها متغیر است. اگر می‌خواهید هزینه کمتری برای خرید بلیط هواپیما بپردازید باید، بلیط‌های چارتر را انتخاب کنید. بلیط‌های چارتر در بیشتر زمان‌ها قیمت مناسب‌تری دارند. ما راه‌و‌روش خرید بلیط چارتر مشهد را برایتان می‌گوییم.

بلیط چارتر مشهد چیست؟

خوب است در ابتدا معنی چارتر را بررسی کنیم. چارتر به معنی دربست کرایه کردن است. به این صورت که چارترکننده‌ها یا آژانس‌های مسافرتی تعداد مشخصی از صندلی‌های پرواز را از چارتردهنده‌ها کرایه می‌کنند. آن‌ها باید همه بلیط‌ها را در بازه معینی بفروشند؛ پس قیمت مناسبی برای بلیط چارتر هواپیما در نظر می‌گیرند. اگر چارترکننده‌ها همه بلیط‌های چارتر را نفروشند، به ضررشان است. به همین خاطر در ساعت‌های نزدیک به پرواز، روی بلیط‌های باقیمانده تخفیف خوبی می‌گذارند. اگر دل‌تان بلیط چارتر هواپیما با قیمتی ارزان می‌خواهد، به سایت ره‌بال آسمان نگاهی بیندازید.

ویژگی بلیط چارتر

قیمت ارزان بلیط‌های چارتر یکی از مهم‌ترین مزایای این بلیط است؛ اما استثنا‌هایی هم وجود دارد. اگر تعداد متقاضی‌ها برای مقصدی که می‌خواهید، زیاد باشد، قیمت بلیط‌ها را افزایش می‌دهند؛ ولی زمانی که تعداد مسافر‌ها کم است، قیمت بلیط‌ها تخفیف چشمگیری دارند.

نگاهی به ویژگی‌های بلیط چارتر مشهد

تفاوت بلیط چارتر مشهد با بلیط سیستمی

خوب است برای شناخت بهتر بلیط چارتر، تفاوت‌های آن را با دیگر بلیط‌ها بدانید.

فروشنده بلیط

چاترکننده‌ها فروشنده بلیط‌های چارتر هستند؛ اما برای خرید بلیط سیستمی باید به نمایندگی‌های معتبر یا شرکت‌های هواپیمایی مراجعه کنید.

زمان بلیط

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها بین بلیط چارتر و سیستمی، زمان خرید بلیط است. اگر برنامه سفری برای ماه‌های آینده دارید، می‌توانید از همین حالا بلیط‌های پروازش را چک کنید. بلیط‌های سیستمی را معمولاً چند ماه زودتر روی سایت‌های فروش می‌گذارند. خرید این بلیط‌ها از ماه‌های قبل بسیار به‌صرفه است. بلیط‌های چارتر را می‌توانید در محدوده زمانی نزدیک‌تری به زمان پرواز روی سایت‌ها ببینید.

امکان کنسلی بلیط و استرداد وجه

گاهی با برنامه‌ریزی دقیق هم امکان کنسل‌شدن سفر وجود دارد. به همین دلیل امکان کنسلی بلیط بسیار مهم است. همه بلیط‌های سیستمی امکان کنسلی بلیط را دارند. بعد از کنسلی با توجه به قوانین بخشی از هزینه بلیط را به‌عنوان جریمه کم می‌کنند. باقی هزینه را به شما بازمی‌گردانند. در سال‌های پیش بلیط‌های چارتر این ویژگی را نداشت؛ ولی در حال حاضر امکان کنسلی بلیط را به تعدادی از این بلیط‌های چارتر اضافه کرده‌اند. در زمان ثبت و خرید بهتر است جزئیات بیشتر بلیط را دقیق بخوانید.

امکان تغییر ساعت پرواز

در پرواز‌های چارتر امکان تغییر ساعت پرواز نیست؛ ولی در پرواز سیستمی می‌توانید ساعت پرواز را با پرواز دیگری جابه‌جا کنید.

قیمت بلیط برای گروه سنی مختلف

قیمت بلیط چارتر برای همه گروه‌های سنی یکسان است؛ اما بلیط سیستمی برای هر گروه سنیف قیمت متفاوتی دارد.

نگاهی به ویژگی‌های بلیط چارتر مشهد

روش‌های خرید بلیط چارتر مشهد

این روز‌ها می‌توانید به دور روش حضوری و آنلاین بلیط چارتر مشهد را بخرید. در روش حضوری باید به یکی از شعبه‌های آژانس ره بال آسمان بروید.

همکار‌های ما در ره بال آسمان توضیحات کافی را به شما می‌دهند و برای خرید راهنمایی‌تان می‌کنند. روش آنلاین، روش آسان‌تری است. هرجا که باشید، به‌راحتی می‌توانید به سایت ره بال آسمان بروید و بلیط چارتر مشهد را رزرو کنید. در وقت و زمانتان هم صرفه‌جویی می‌شود.

رزرو بلیط چارتر مشهد از سایت ره بال آسمان

برای خرید بلیط چاتر مشهد، وبسایت آژانس ره بال آسمان را باز کنید. در کادر بالای صفحه مبدأ حرکت، مقصد و تاریخ سفر را وارد کنید و سپس گزینه «جست‌وجو» را بزنید. کمتر از چند ثانیه لیستی از بلیط‌های پرواز را می‌بینید. در طرف راست صفحه دسته‌بندی‌های مختلفی برای شما فراهم است. مثلاً می‌توانید بلیط‌ها را از کمترین قیمت تا بیشترین قیمت مرتب کنید. بعد از خواندن جزئیات، بلیط چارتر دل‌خواهتان را انتخاب کنید و مراحل ثبت را ادامه بدهید.

اگر در زمان ثبت خرید، سؤالی داشتید، نگران نباشید. تیم پشتیبانی آنلاین در ره بال آسمان به‌خوبی به سؤال‌هایتان جواب می‌دهند. پس از نهایی‌شدن خرید، بلیط چارتر مشهد را برایتان صادر می‌کنیم.

بهترین زمان سفر به مشهد

مشهد آب‌وهوایی گرم و خشک دارد. در بهار دمای هوای مشهد معتدل و دل‌چسب است؛ پس برای رفتن به مشهد در این فصل، تردید نکنید.

معمولاً با شروع تابستان و تعطیلی‌ها تعداد مسافر‌های مشهد زیاد می‌شود؛ اما در این فصل دمای هوای مشهد به بیشترین حد می‌رسد. اوایل پاییز هم زمان خوبی برای سفر است؛ اما از اواسط پاییز تا اواخر زمستان بسیار سرد می‌شود. ماه رمضان، دهه کرامت و ایام محرم مناسبت‌های ویژه‌ای است که زیارت امام رضا (ع) حس‌وحال دیگری دارد.

نگاهی به ویژگی‌های بلیط چارتر مشهد

فرودگاه مشهد

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد، فرودگاهی بزرگ و مدرن در ایران است. این فرودگاه هرروزه از بسیاری گردشگر خارجی میزبانی می‌کند. وجود آستان مقدس رضوی در مشهد یکی از دلایلی است که مسافر‌های زیادی از کشور‌های همسایه به این شهر می‌روند. در حال حاضر فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد با ۱۴ شرکت داخلی و ۱۶ شرکت خارجی همکاری می‌کند. ساخت این فرودگاه به سال ۱۳۳۰ بازمی‌گردد.

امکانات فرودگاه مشهد

اولین پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو را در فرودگاه مشهد ساختند. فرودگاه مشهد سه ترمینال مجزا برای پرواز‌های داخلی و خارجی دارد.

برای پرواز‌های داخلی باید به ترمینال شماره یک در ضلع شرقی فرودگاه بروید. ترمینال شماره دو برای خروج مسافر‌های پرواز‌های خارجی است. ترمینال دیگری هم برای ورود مسافر‌های خارج از کشور مهیا کرده‌اند. فروشگاه، دفتر‌های شرکت هواپیمایی، دفاتر رزرو بلیط هتل، رستوران، کافی‌شاپ، نمازخانه، راهنمای سفر، اورژانس و ... بخشی از امکانات فرودگاه است.

راه‌های دسترسی از فرودگاه به شهر

فرودگاه مشهد برای جابه‌جایی مسافر‌ها سیستم حمل‌ونقل خوبی دارد. در بیرون از ترمینال‌ها، تاکسی‌های دربستی می‌توانند شما را به مقصد برسانند. همچنین می‌توانید از خط یک متروی مشهد استفاده کنید. خط ۷۷ شرکت اتوبوس‌رانی مشهد هم در این فرودگاه فعالیت می‌کند.

به گزارش خطوط، سفر به مشهد با بازدید از جا‌های دیدنی و زیارت امام رضا (ع)، سفری جذاب است. با بلیط چارتر مشهد می‌توانید به‌راحتی خودتان را به آنجا برسانید.

برچسب ها: بلیط چارتر فرودگاه مشهد
ارسال نظر
آخرین اخبار