۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
تعداد بازدید: ۱۸۶۷۸۰
با برگزاری پنج دوره متوالی جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه صورت گرفت؛
بانک آینده در پنج دوره متوالی جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز را برگزار کرده است که از محل منابع آن تاکنون بیش از ۴۹ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج با مجموع بالغ بر ۱۷ هزار میلیارد ریال برای جوانان شایسته کشور تأمین اعتبار شده است.
کد خبر: ۱۲۰۸۳

تأمین اعتبار ۱۷ هزار میلیارد ریالی بانک آینده برای بیش از ۴۹۰۰۰ فقره وام ازدواج

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بانک آینده با محوریت بانکداری اسلامی، علاوه‌بر اهتمام بر پیشبرد اهداف تدوین‌شده به‌موازات فعالیت‌های اقتصادی خود، همواره ایفای رسالت‌های اجتماعی را نیز مدنظر قرار داده است.

بر این اساس و به‌منظور قدردانی از نیت خیر سپرده‌گذاران، بانک آینده در پنج دوره متوالی از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۸ جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز را به‌عنوان فعالیت جنبی و مشوق برای حضور پررنگ آحاد جامعه برگزار کرده است که از محل منابع آن تاکنون بیش از ۴۹ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج با مجموع بالغ بر ۱۷ هزار میلیارد ریال برای جوانان شایسته کشور تامین اعتبار شده است.

همچنین با وجود محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری کرونا که مانعی بر تعامل گسترده‌تر با مشتریان در دو سال پیشین بوده است، علاوه‌بر مصارف هدف‌مند در مسیر ارزش‌آفرینی برای مشتریان، با نظارت مستمر نهاد‌های حاکمیتی به‌ویژه بانک مرکزی، بخشی از مددجویان و کارفرمایان سازمان بهزیستی کل کشور نیز مخاطب طرح‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی بانک در حیطه مصارف قرض‌الحسنه بانک واقع شده‌اند.

به گزارش خطوط، با وجود برگزارنشدن جشنواره در دو سال اخیر، میزان استقبال مشتریان برای مشارکت در این امر خداپسندانه قابل توجه بوده و همچنان رو به افزایش است که نشان از تمایز ماهوی فرهنگ تعاملی مشتریان بانک آینده و نویدبخش اقدامات توسعه‌ای پایدار در آینده میهن عزیزمان خواهد بود.

برچسب ها: بانک آینده وام ازدواج تأمین اعتبار
ارسال نظر
آخرین اخبار