۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
تعداد بازدید: ۹۴۹۴۹
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس اظهار داشت: در پایان جلسه مقرر شد پیش‌نویس طرح ساماندهی اتباع خارجی جهت بررسی و ارائه پیشنهادات در اختیار نمایندگان و دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد تا در طول هفته آینده پیشنهادات ارائه شده جمع‌بندی شده و در کمیسیون مطرح و سپس مصوب شود.
کد خبر: ۱۲۱۱۹

بررسی ابعاد امنیتی حادثه مشهد/ پیش‌نویس طرح ساماندهی اتباع خارجی

به گزرش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، روح الله نجابت با اشاره به جلسه روز (یکشنبه ۲۱ فروردین) کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها گفت: در این جلسه ابعاد امنیتی واقعه حرم مطهر رضوی که منجر به شهادت دو تن از روحانیون جهادی و جراحت یک تن دیگر از این عزیزان شد و همچنین حوادثی که در سایر نقاط کشور از جمله قتل دو روحانی اهل سنت در شهرستان گنبد، تشریح شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس ادامه داد: در این جلسه معاون امنیتی وزارت کشور، معاونت اطلاعات نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت ارائه گزارش و تحلیل در خصوص ابعاد امنیتی وقایع اخیر حضور داشتند.

وی بیان کرد: در ابتدای جلسه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی ضمن ارائه گزارش از این وقایع به اهداف و نیات متهم واقعه حرم مطهر رضوی و انگیزه ضارب پرداختند و در ادامه سوالات و نظرات نمایندگان طرح شد. پس از آن کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس به ارائه راهکار پرداختند.

این نماینده مجلس توضیح داد: همچنین مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی پس از ارجاع لایحه تشکیل سازمان اتباع خارجی و بررسی آن در کارگروه ماده ۱۴۲ طی شش ماه اخیر، جمع‌بندی خود را در قالب پیش‌نویس طرح ساماندهی اتباع خارجی ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس اظهار داشت: در پایان جلسه مقرر شد این پیش‌نویس جهت بررسی و ارائه پیشنهادات در اختیار نمایندگان و دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد تا در طول هفته آینده پیشنهادات ارائه شده جمع‌بندی شده و در کمیسیون مطرح و سپس مصوب شود. /خانه ملت.

پایان پیام

برچسب ها: مجلس گروه های تروریستی مشهد اتباع خارجی اتباع افغان
ارسال نظر
آخرین اخبار