۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
تعداد بازدید: ۲۳۴۴۹۷
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران از تاریخ ۱۳ الی ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی برگزار می‌گردد.
کد خبر: ۱۲۱۲۷

برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران از تاریخ ۱۳ الی ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی برگزار می‌گردد. عموم افراد می‌توانند از این رویداد در ساعات ۸ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر بازدید به عمل آورند.

شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو مجری نمایشگاه بین المللی صنعت تهران ۱۴۰۲ است.

نمایشگاه صنعت تهران که برای بیست و سومین دفعه در مرکز نمایشگاهی سئول برگزار می‌شود محل مناسبی جهت نمایش دستاوردها، اختراعات، خدمات و ... انواع صنایع است.

همچنین حضور در این نمایشگاه می‌تواند به صاحبان کسب‌وکارها در تعیین اهداف و روند فعالیت‌هایشان تاثیر بگذارد و به آن‌ها سمت و سو دهد.

مهم ترین هدف برگزاری این نمایشگاه نمایش توانمندی‌های صنایع مختلف است و همچنین فراهم کردن شرایط صادرات برای حوزه‌های مختلف.

با حضور در نمایشگاه صنعت می‌توانید دستاوردهای خود را به نمایش بگذارید و علاوه بر آن با تقاضای بازار و خواسته‌های جامعه هدف خود چه افراد و چه شرکت‌ها آشنا شوید.

این رویداد در فضای نزدیک به ۱۸۰۰۰ متر مربع با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای چین، آلمان، الجزایر، ترکیه، تایوان، هند، سوئیس، ژاپن، چک، کره و ... برگزار می‌شود.

از جمله صنایعی که در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران حضور دارند می‌تواند به ابزارآلات، تجهیزات صنعتی، قطعات صنعتی و کارگاهی، محصولات خط تولید، اتوماسیون‌های صنعتی، صنایع پیشرفته و نوین، انواع خدمات و ... اشاره نمود.

شما نیز می‌توانید در این نمایشگاه حضور داشته باشید و دستاوردهایتان را به مشتریان و رقبای خود معرفی کنید و از مزایای این نمایشگاه بهره‌مند شوید./ معرفان

برچسب ها: نمایشگاه صنعت نمایشگاه بین المللی تهران
ارسال نظر
آخرین اخبار