۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۸۸۵۴۸
فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر ضرورت توجه مسئولان به جهاد تبیین، گفت: بر همه ما واجب است تا نسبت به انجام این فریضه تمام تلاش خود را به کار بندیم.
کد خبر: ۱۲۱۳۹

جهاد تبیین بر همه واجب است!/ صراط مستقیم ما مقام معظم رهبری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در آیین بزرگداشت سالروز شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی که در مرکز پشتیبانی و آموزش این نیرو برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: از همه عزیزان و فرماندهانی که به فرهنگ شهادت احترام گذاشتند و در این مجلس نورانی مزین به نام و سیره شهدا حضور یافتند تشکر و قدردانی می‌کنم.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص توجه و پرداختن به فریضه جهاد تبیین، گفت: بر همه ما واجب است تا نسبت به انجام این فریضه تمام تلاش خود را به کار بندیم و در عرصه‌های مختلفی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رشد و پیشرفت داشته و اقتدار آفرینی کرده است جهاد تبیین را به منصه ظهور برسانیم.
وی با بیان اینکه همه ارزش‌ها، اقتدار آفرینی‌ها، دستاورد‌ها و گام‌های بلندی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول عمر با برکت خود برداشته است مرهون تبعیت از ولایت فقیه است؛ افزود: ولایت فقیه در عصر غیبت امام زمان (عج) صراط مستقیم شیعیان و مسلمین جهان محسوب می‌شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش،  ولایت فقیه را ادامه سیره نبوی، علوی و پیرو سیره مهدوی عنوان کرد و افزود: امروز صراط مستقیم ما مقام معظم رهبری و، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای است.
امیر سرتیپ حیدری با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: مجلس امروز بنام شهید بزرگواری است که ذوب در مقام ولایت بوده است؛ شهید صیاد شیرازی بنده حقیقی و محض خدا بود و اخلاص ایشان، زبانزد بود. بندگی خدا بارزترین صفت این شهید بزرگوار است.
وی افزود: دومین شاخصه این شهید بزرگوار اطاعت پذیری از، ولی فقیه زمان بود؛ ایشان چشم به لسان ولایت و مطیع محض این مقام الهی بود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: ویژگی سوم سپهبد شهید صیاد شیرازی وحدت گرایی بود ایشان منادی وحدت بین ارتش و سپاه بود و در این مسیر تلاش می‌کرد و ارتش و سپاه را یک لشکر الهی می‌دانست.
وی با اشاره به تلاش عناصر ضد انقلاب در انحلال ارتش در دوران انقلاب اسلامی یادآور شد: ارتش مورد تایید معمار کبیر انقلاب اسلامی است و درست زمانی که ضد انقلاب به دنبال انحلال ارتش بود امام بزرگوار ما اجازه نداد تا این بازوی توانمند انقلاب با توطئه دشمنان قطع شود./روابط عمومی ارتش.

برچسب ها: انقلاب اسلامی ایران نیروی زمینی ارتش مقام معظم رهبری امیر کیومرث حیدری شهید صیاد شیرازی جمهوری اسلامی ایران جهاد تبیین
ارسال نظر
آخرین اخبار