۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
تعداد بازدید: ۹۵۷۲۲
نسخه جدید ویندوز ۱۱ دارای ویژگی "Focus Sessions" است که برای کمک به کاهش حواس‌پرتی در حین کار طراحی شده است، در حالی که عنوان‌های فرعی متن پخشی برای تسهیل درک محتوای گفتاری در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۲۳۰۷

به گزارش گروه مترجمان پایگاه خبری تحلیلی خطوط, غول نرم افزاری آمریکایی مایکروسافت تمایل خود را برای اصلاح سیستم عامل ویندوز برای بهبود توانایی آن در پاسخگویی به نیازهای شرکت ها و سازمان ها در محیط کاری جدید و تشدید تهدیدات امنیتی برای شبکه های اطلاعاتی آشکار کرد. طی یک مراسم آنلاین، ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، نسخه اصلاح شده سیستم عامل خانواده ویندوز را برای استفاده در مشاغل و سازمان ها ارائه کرد. ارائه راه حل های شرکتی از جمله راه حل های جدید ارائه شده توسط مایکروسافت، رایانه شخصی ویندوز است که به طور کامل از طریق فناوری محاسبات  و از طریق اینترنت کار می کند که مشابه سیستم عامل Chrome OS شرکت فناوری آمریکایی گوگل است. نادلا با بیان اینکه سازمان‌ها در هر اندازه می‌توانند از سیستم عامل ویندوز 365 برای انعطاف‌پذیری بیشتر استفاده کنند، افزود که راه‌حل‌های جدید با هدف کمک به بزرگ‌ترین و کوچک‌ترین شرکت‌ها در ارتباط با کارمندانشان است. وی افزود که بانک ها می توانند از سیستم عامل جدید برای برآوردن الزامات نظارتی سختگیرانه استفاده کنند. این سیستم همچنین می‌تواند برای سازمان‌های دولتی فعال در برخی مناطق دورافتاده جهان مناسب باشد. اصلاحات امنیت اطلاعات مایکروسافت همچنین تغییرات زیادی در سیستم عامل ویندوز در رابطه با امنیت اطلاعات ایجاد کرده است، از جمله شناسایی و مسدود کردن تلاش‌ها برای نفوذ به دستگاه‌ها، برای مثال مایکروسافت همچنین یک ویژگی امنیتی به نام «صفحه نمایش هوشمند مدافع» را در ویندوز 11 ارائه کرده است که در صورت وارد کردن اطلاعات خود در وب سایت های جعلی و برنامه های هک به کاربر هشدار می دهد.

نسخه جدید ویندوز 11 همچنین دارای ویژگی "Focus Sessions" است که برای کمک به کاهش حواس‌پرتی در حین کار طراحی شده است، در حالی که عنوان‌های فرعی متن پخشی برای تسهیل درک محتوای گفتاری در نظر گرفته شده است.

برچسب ها: مایکروسافت نرم افزار سیستم عامل ویندوز
ارسال نظر
آخرین اخبار