۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
تعداد بازدید: ۱۰۴۱۳۸
فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر قدرت و توانایی در منطقه است، ارتشی که خود را فدای ملت می‌داند و در جهت آرامش و امنیت آنان همواره آماده جانفشانی است و این همان تعصب میهن پرستی و مردم دوستی است که در کارکنان این نیروی مقتدر و توانمند نهادینه شده است.
کد خبر: ۱۲۳۳۱

ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر قدرت و توانایی در منطقه/میهن پرستی و مردم دوستی در ارتش  نهادینه شده است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم افطار با هنرآموزان مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی ضمن دیدار چهر به چهره با کارکنان پایور و هنرآموزان با اشاره به اهمیت جایگاه آنان اظهار کرد: شما عزیزان آینده‍سازان نیروی الهی هوایی هستید که توفیقی الهی نصیبتان شده است؛ لذا این توفیق تنها از آن کسانی است که تمام وجود خود را در راه ارتقاء و پیشرفت کشور عزیزمان ایران به کار گیرند و این همان مولفه‌ای است که می‌تواند شما را تبدیل به یک نظامی تمام عیار کند. وی افزود: بی تردید در این راه موانع بسیاری بر سر راه شما عزیزان خواهد بود که باید با صبر و روشن بینی از این موانع عبور کنید و در ساخت کشوری مقتدرتر بکوشید تا انشالله در درگاه خداوند تبارک و تعالی روسفید شوید.
فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به هنرآموزان تصریح کرد: علم، دانش، ایمان وتقوا مولفه‌های اصلی سربازان ولایت مدار است که می‌طلبد این مولفه‌های ارزشمند در خود پرورش دهید و با توسل به خداوند و تلاشی مضاعف می‌توانید این موارد را در وجود خود نهادینه کنید تا بتوانید در آینده این نیرو، سرباز مخلص برای این مرز و بوم باشید.
امیر واحدی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز ارتش خاطر نشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر قدرت و توانایی در منطقه است، ارتشی که خود را فدای ملت می‌داند و در جهت آرامش و امنیت آنان همواره آماده جانفشانی است و این همان تعصب میهن پرستی و مردم دوستی است که در کارکنان این نیروی مقتدر و توانمند نهادینه شده است.
شایان ذکر است در پایان این دیدار، مراسم معنوی افطار با حضور هنرآموزان مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد./روابط عمومی ارتش.

برچسب ها: نیروی پدافند هوایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی هوایی ارتش
ارسال نظر
آخرین اخبار