۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
تعداد بازدید: ۶۰۰۳۱
پالس‌های مثبت از مجمع تشخیص مصلحت نظام؛
هفته گذشته جلسه مهمی در مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص تعیین تکلیف حواشی واردات خودرو برگزار شده و جلسه تکمیلی نیز در هفته جاری انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۴۵۰

واردات خودرو بالاخره تعیین تکلیف می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته گذشته جلسه مهمی در مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص تعیین تکلیف حواشی واردات خودرو برگزار شده و جلسه تکمیلی نیز در هفته جاری انجام خواهد شد.

گفتنی است موضوع مخالفت با واردات از طرف هیأت عالی نظارت انجام شده و مجمع تشخیص مصلحت نظام در این خصوص چنین نظری نداشته است.

جدای از این مباحث، همان‌طور که پیش‌تر تأکید شد، بحث واردات خودرو در حیطه مقررات بوده و نیاز به قانون خاصی که الزاماً در مجلس شورای اسلامی تصویب و ابلاغ شود ندارد.

به عبارت ساده‌تر موضوع واردات خودرو در سال ۹۷ توسط دولت ممنوع شد و ظاهراً بعد از مکاتبه رسمی رئیس‌جمهور در خصوص سامان‌دهی آشفته‌بازار خودرو قرار است در پایان اردیبهشت ماه بحث واردات خودرو نیز تعیین تکلیف شود.

بنابراین، گویا در روز‌های آتی نظر‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام یک پالس مشخص برای دولت داشته باشد. به عبارت ساده‌تر، از آنجا که هم دولت و هم مجلس موافق واردات خودرو هستند، تأیید نهایی مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز می‌تواند در این خصوص راهگشا باشد.

برچسب ها: واردات خودرو مجمع تشخیص مصلحت نظام مجلس شورای اسلامی
ارسال نظر
آخرین اخبار