۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
تعداد بازدید: ۱۰۰۱۰۱
صفایی مزید در مراسم افتتاح شعبه مصلی مشهد:
سرپرست بانک سینا میزان توانمندی و عملکرد مطلوب بانک را در قضاوت مشتری مهم قلمداد کرد.
کد خبر: ۱۲۴۸۶

قضاوت مشتری براساس میزان توانمندی و عملکرد مطلوب بانک است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط از روابط عمومی بانک سینا؛ جعفر صفایی مزید در مراسم افتتاح شعبه مصلی مشهد، موفقیت و پیشرفت هر سازمان را در گرو رفتار و عملکرد کارکنان آن مجموعه دانست و اظهار کرد: مدیران اجرایی باید با داشتن هدف و تمرکز بر آن، همه توان و تلاش خود را در قالب عملکرد مطلوب و رضایت‌بخش، صرف موفقیت سازمان کنند.

وی چشم‌انداز بانک سینا را تداوم در مسیر پیشرفت و افزایش رضایت‌مندی ذینفعان دانست و افزود: رویکرد و برنامه‌هایی که با نظر مدیران و کارشناسان بانک تدوین شده در راستای ایجاد تحقق شعار سال مبنی بر تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی و بهره‌وری بیشتر و در نتیجه ارتقای کل سازمان است.

سرپرست بانک سینا اضافه کرد: بانک سینا در ارتقای شاخص‌های عملکردی و رسیدن به سودآوری تاکنون موفق بوده و دستاورد‌های قابل قبولی داشته است. این بانک درصدد است با اقدامات هوشمندانه و منسجم گام‌های مؤثر و مطمئن‌تری در مسیر ارزش‌آفرینی بردارد.

صفایی مزید میزان توانمندی و عملکرد مطلوب بانک را در قضاوت مشتری مهم قلمداد و خاطرنشان کرد: با توجه به رقابت تنگاتنگ محصولات و خدمات بانکی، سازمانی که تسهیل و تسریع در خدمات و برقراری ارتباط با مشتری را شرط اول ارائه خدمات قرار دهد، توانایی جذب مشتری‌های وفادار و پایدار را خواهد داشت.

وی با اشاره به افتتاح شعبه جدید عنوان کرد: هدف از ایجاد شعبه جدید ارائه خدمت مناسب‌تر به مردم است که استقبال و حمایت مشتریان از خدمات آن، موجب تقویت انگیزه کارکنان برای تداوم خدمت‌رسانی می‌شود.

به گزارش خطوط، در این سفر یزدی‌خواه معاون شعب و مناطق و شمسایی مدیر منطقه همراه صفایی مزید بودند.

برچسب ها: بانک سینا جعفر صفایی مزید
ارسال نظر
آخرین اخبار