۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
تعداد بازدید: ۱۴۰۵۰۴
دستور وزیر میراث فرهنگی در راستای رونق گردشگری در خوی
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از احداث و تکمیل بارگاه شمس تبریزی در خوی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۳۴

بارگاه شمس تبریزی تکمیل می‌شود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ؛ عزت الله ضرغامی در دیدار با نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: احیا و ساخت بارگاه شمس در خوی می‌تواند در توسعه گردشگری اثر گذار باشد و به همین علت احداث و تکمیل مقبره شمس در دستور کار قرار می‌گیرد.

عادل نجف زاده، نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس نیز در این دیدار خواست تا احداث و تکمیل مقبره شمس تبریزی در اولویت کار‌های این وزارتخانه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مقبره شمس تبریزی به عنوان میعادگاه عاشقان شمس و مولانا از سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است، گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر به خاطر مدیریت ضعیف در تولیت شمس کار ساخت بارگاه شمس به سرانجام و نتیجه‌ای نرسیده است.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس همچنین اضافه کرد وضعیت فعلی مقبره شمس در شان این عارف والامقام که شهرت جهانی دارد نیست.

در ادامه نماینده مردم خوی و چایپاره به نمایندگی از طرف مردم ایران و به عنوان رئیس گروه دوستی ایران و ترکیه لوح سپاس و مراتب قدردانی گردشگران و مسافران نوروزی به خاطر خدمات جهادی و ارزشمند مجموعه وزارت میراث فرهنگی در ایام تعطیلات نوروزی امسال را به عزت الله ضرغامی اعطا کرد./ خبرگزاری صداوسیما

 
برچسب ها: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری میراث‌فرهنگی میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شمس و مولانا
ارسال نظر
آخرین اخبار