۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
تعداد بازدید: ۱۵۳۷۲۲
دریادار تنگسیری گفت: هرگونه تهدیدی علیه منابع و منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش بیاید، با پاسخی قهرآمیز و پشیمان‌کننده مواجه می‌شود.
کد خبر: ۱۲۸۵۲

هرگونه تهدید با پشیمانی مواجه میشود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: امروز نیروی دریایی سپاه پاسداران با انجام کنترل باند و اشراف اطلاعاتی کامل در سراسر خلیج فارس، تنگه هرمز و تمام سواحل جنوبی و شمالی تمام تحرکات دشمنان و بیگانگان را زیر نظر و کنترل خود دارد و اگر احساس کنیم که تهدیدی علیه منابع و منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش بیاید، با پاسخی قهرآمیز و پشیمان‌کننده مواجه می‌کنیم.

در سال های اخیر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور پررنگ و کاملاً موثری در آب های آزاد داشته‌اند که مأموریت عبور از کانال سوئز توسط ناوگروه های اعزامی و حضور زیردریایی یونس در این میان شاخص هستند.

برای حفاظت از منطقه، جدا از شناورهای خودی که مجهز به تسلیحات گوناگونی برای درگیری با واحدهای سطحی، هوایی و دریایی دشمن هستند، باید واحدهای موشکی با مأموریت ضدکشتی در ساحل نیز گشترش یافته و در مواقع لازم به ایفای نقش بپردازند.

با توجه به اینکه هزینه تولید و عملیاتی نمودن این واحدها مناسب است و مهمتر از آن با پنهانکاری بالا و به صورت دائم قابلیت عمل دارند از اینرو توسعه چنین آتشبارهایی در کنار ساخت و تجهیز واحدهای شناور به موشک های دوربرد از چند سال پیش در دستور کار بوده است./باشگاه خبرنگاران جوان. 

برچسب ها: سپاه پاسداران دریادار تنگسیری
ارسال نظر
آخرین اخبار