۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
تعداد بازدید: ۱۵۹۲۶۵۶
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد:
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه دولت آمریکا یکجانبه از برجام خارج شده است، یکی از شروط کشور ما برای بحث توافق هسته ای با آمریکا این است که ابتدا آن‌ها باید به اجرای تعهدات برجام برگردند.
کد خبر: ۱۳۰۰

یعقوب رضازاده، عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری خطوط در خصوص ادامه روند مذاکرات وین گفت: با انتخاب آقای رئیسی به عنوان رئیس جمهور اطمینان می دهیم که دولت جدید ضمن هماهنگی با مجلس در راستای رهنمود‌های مقام معظم رهبری حرکت خواهد کرد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه دولت آمریکا یکجانبه از برجام خارج شده است، یکی از شروط کشور ما برای بحث توافق هسته با آمریکا این است که ابتدا آن‌ها باید به اجرای تعهدات برجام برگردند و تمام تعهدات خود را اجرایی کنند.

آمریکا باید اعتماد ایران را در مذاکرات جلب کند

رضازاده تصریح کرد: آمریکا باید اعتماد ایران را در مذاکرات را جلب کند و از طرفی توافقاتی که صورت خواهد گرفت باید راستی آزمایی شوند اینگونه نباشد که قولی بدهند، ولی در عمل کوتاهی کنند در غیر این صورت نمی‌توان به برجام بازگشت.
عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نباید اجازه فرسایشی شدن مذکرات را بدهیم، افزود: دولت مجری سیاست‌های کلی نظام است درنتیجه وظیفه دستگاه دیپلماسی انتقال و اجرای سیاست‌ها و کلام قطعی رهبر در مورد مذاکرات برجام است.
انتهای پیام/

برچسب ها: مذاکرات وین
ارسال نظر
آخرین اخبار