۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸
تعداد بازدید: ۱۳۳۹۳۷
هر کسی که آیفون دارد می تواندبرنامه Photos را بررسی کند، زیرا این برنامه ترفندهای هوشمندانه ای دارد که بسیاری از مردم درباره آنها نمی دانند.
کد خبر: ۱۳۰۰۰

به گزارش گروه مترجمان پایگاه خبری تحلیلی خطوط,به گزارش روزنامه بریتانیایی The Sun، در اینجا رازهایی وجود دارد که درباره برنامه عکس آیفون نمی دانید: جستجو برای تصاویر شما می توانید هر عکسی را در چند ثانیه پیدا کنید، به لطف عملکرد جستجوی آیفون، که از تجزیه و تحلیل تصویر کامپیوتری قدرتمند برای اطلاع از آنچه در عکس های شما می گذرد استفاده می کند و همانطور که در حال جستجو از طریق Google Images هستید، می توانید تصاویر مرتبط را در نمایه خود پیدا کنید. عکس های خود را مخفی کنید آیفون شما دو ترفند برای مخفی کردن عکس های شما دارد و استفاده از هر دو مهم است. و شاید سعی می کنید اسکرین شات های هدیه تولد، تصاویر پیشرفت کاهش وزن یا چیزهای صمیمی تر را پنهان کنید. در هر صورت، به یاد داشته باشید که می توانید نه تنها عکس ها، بلکه پوشه مخفی آیفون را نیز مخفی کنید. بنابراین از دوستان کنجکاو محافظت مضاعف دریافت می کنید. اپل توضیح می‌دهد: «وقتی عکس‌ها و ویدیوها را مخفی می‌کنید، به آلبوم مخفی می‌روند، بنابراین در کتابخانه شما، در آلبوم‌های دیگر یا در ویجت Photos در صفحه اصلی شما ظاهر نمی‌شوند». و با iOS 14 می‌توانید آلبوم مخفی را خاموش کنید تا عکس‌ها کاملاً مخفی شوند و می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای خود را باز کنید و هر زمان که بخواهید آلبوم مخفی را پخش کنید. برای مخفی کردن عکس‌ها، یک تصویر را انتخاب کنید و روی دکمه اشتراک‌گذاری کلیک کنید - که شبیه فلش است که از یک کادر بالا می‌آید، سپس گزینه پنهان کردن عکس یا ویدیو را انتخاب کنید. همچنین می توانید چندین عکس را انتخاب کرده و همه آنها را به طور همزمان پنهان کنید.

 

3 راز که در مورد اپلیکیشن عکس آیفون نمی دانستید

 

برای نمایش عکس، کافی است همان مراحل را با انتخاب Unhide دنبال کنید. ترجمه زبان خارجی آیفون شما می تواند فوراً هر علامتی را به یک زبان خارجی ترجمه کند. از آنچه می خواهید ترجمه کنید عکس بگیرید و سپس آن را در برنامه Photos پیدا کنید، سپس انگشت خود را پایین نگه دارید و انگشت خود را روی متن بکشید. همانطور که در یک سند انجام می دهید از این برای برجسته کردن متن استفاده کنید. بر اساس گزارش The Sun، اکنون روی «Translate» در پنجره‌ای که در بالای متن ظاهر می‌شود، کلیک کنید و متن را به‌طور خودکار به انگلیسی (یا زبان دیگری به انتخاب شما) ترجمه می کند.

برچسب ها: آیفون اپل
ارسال نظر
آخرین اخبار