۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
تعداد بازدید: ۱۶۶۱۴۷
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای دولت مردمی و مسئولان ، هیچ محدودیتی برای توسعه فعالیت‌های قرآنی وجود ندارد ، ما همگی در بدنه دولت خود را خادم قرآن می‌دانیم.
کد خبر: ۱۳۰۶۲

دولت هیچ محدودیتی برای حمایت از فعالیت‌های قرآنی ندارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی؛ عصر دیروز  در بیست و هفتمین مراسم تکریم خادمان قرآن کریم گفت: پس از اندک زمانی از آغاز دولت مردمی توانستیم بعد از دو سال وقفه نمایشگاه بین‌المللی قرآن را برپا کنیم. امسال برای برگزاری نمایشگاه حضوری فرصت کم بود و دوستان با تلاش زیاد طی حدود یک ماه، شرایط را برای برگزاری نمایشگاه به‌صورت حضوری فراهم کردند. البته با توجه به واکسیناسیون عمومی که به همت دولت انقلابی انجام شد، توانستیم نمایشگاه قرآن را حضوری برگزار کنیم.

وی در ادامه افزود: نزدیک به ۱۴ روز این نمایشگاه در شهر تهران دایر بوده است. کار‌های خوبی شکل گرفت و باوجود مشکلات و زمان اندک، نمایشگاه با بیش از یک میلیون بازدیدکننده به ایستگاه پایانی خود رسید.

اسماعیلی در ادامه با برشمردن ویژگی‌های نمایشگاه بیست و نهم قرآن گفت: مهمترین ویژگی این نمایشگاه، خانواده‌محور بودن آن است. در شب‌های گذشته، صحن‌های مصلی میزبان سفره‌های افطاری مردم عزیز بود. جوانان و کودکان حضور پررنگی داشتند و بخش‌های خوبی هم در این نمایشگاه برای آن‌ها پیش‌بینی شده بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود : در این نمایشگاه مجموعه‌های قرآنی محصولات خود را ارائه کردند. بخش عفاف و حجاب که استقبال خوبی از آن شد، محلی برای بروز جلوه‌های عفت در خانواده‌ها است. با دستور رئیس‌جمهور امیدواریم در فاصله‌های زمانی در طول سال و در استان‌های مختلف آن را برگزار کنیم.
 بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از ۲۷ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد./ خبرگزاری صداوسیما

 
برچسب ها: وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه قرآن قرآن و عترت قرآن مسابقات قرآنی قرآن کریم قرآن
ارسال نظر
آخرین اخبار