۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
تعداد بازدید: ۱۳۷۳۹۴
معاون برون مرزی سازمان صداوسیما نادر طالب زاده را مجاهدی آگاه و دغدغه‌مند در عرصه مبارزه استکبار جهانی خواند و درگذشت این هنرمند فقید را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۳۰۷۸

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ؛  پیام تسلیت احمد نوروزی، معاون برون مرزی سازمان صداوسیما به شرح زیر است:

"انا لله و انا الیه راجعون

احساس حزن و حسرت وداع با برادر ارجمند و استاد فقید، حاج نادر طالب‌زاده برای اینجانب و همکارانم در معاونت برون‌مرزی رسانۀ ملی، بسیار عمیق‌ و جانسوز است.

طالب‌زاده مجاهدی آگاه و دغدغه‌مند در عرصۀ‌ مبارزه با استکبار جهانی و افشای جنایات قدرت‌های استعمارگر در مقیاس جهان اسلام و حتی مظلومان قلمروی به‌ وسعت جهان بود. افکار متعالی و بغض بینش‌ورزانۀ او، شعاع آرمان‌خواهی نادر طالب‌زاده را در دایره‌ای پهناور از انقلاب اسلامی ایران گرفته تا بوسنی، افغانستان، سوریه، لبنان، یمن، عراق، بحرین، کشمیر و... فلسطین گسترد و لطف خداوند، او را واسطۀ رویش‌هایی ریشه‌دار از متفکران و علاقه‌مندان به اندیشۀ پویای انقلاب جهان‌شمول اسلامی ساخت.

همکاری و همراهی مشفقانه و تمام‌قد او با رسانه‌های برون‌مرزی ج.ا.ا. و به‌ویژه شبکه پرس‌ تی‌وی، هم گواهی است بر صدق مجاهدۀ او و هم درسی بزرگ و جاودان برای پویندگان این مسیر.
در درگذشت این مرد میدان‌های دفاع از مقاومت فلسطین، در دقایق پایانی روز قدس و آخرین ایستگاه رمضانی وعدۀ ظهور حضرت حجت(عج) نیز بی‌گمان سری است که رجای واثق داریم مهر تأییدی باشد بر سال‌ها ایستادگی‌اش در کنار جبهۀ تناور مقاومت و آرزومندان جهانی نو.
اعلی علیین منزل روح پاکش باد."

احمد نوروزی
معاون برون‌مرزی صداوسیما

 
برچسب ها: نادر طالب زاده ادبیات بیداری و مقاومت مقاومت فلسطین جبهه مقاومت ادبیات مقاومت مقاومت اسلامی محور مقاومت مقاومت
ارسال نظر
آخرین اخبار