۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
تعداد بازدید: ۱۸۵۶۳۳
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: وقت ما انقدر ارزش دارد که نیابیم اینجا یک بستنی بخوریم و برویم. جلسات باید نتیجه داشته باشد و بخش خصوصی از سردرگمی در بیاید.
کد خبر: ۱۳۱۰۴

رشد اقتصادی ۸ درصدی محقق نمی‌شود مگر با حمایت بخش خصوصی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بهروز محمدی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در پنجمین جلسه از دهمین دوره هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: هفته‌های گذشته در شبکه‌های مجازی مطلبی مطرح شد که در جلسات مهم، از اتاق دعوت نمی شود؛ جدای از اینکه این مساله درست است یا خیر، می‌خواهم درخواست کنم این همه وقتی که می گذارید، ایا دستگاه‌های اجرایی ملزم به انجام مصوبات هستند؟ اگر انجام ندهند، چه ضمانت اجرایی وجود دارد؟ از قوه قضاییه برای صدور حکم برائت تشکر می‌کنم. به احترامی که به رای اکثریت برای انتخاب ریاست اتاق دادند، تشکر می‌کنیم. از رییس اتاق تشکر می کنیم که در برابر ناملایمات ایستادند.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: ما این همه جلسات متعدد می‌گذاریم که بانک عامل به ما بگوید دم کوزه ابشو بخور؟ می‌خواهید کارگروهی تشکیل دهید که یا مصوبات ضمانت اجرایی دارد و باید اجرا شود و یا ندارد و کاری کنیم که جلسات تشکیل نشود. وقت ما انقدر ارزش دارد که نیابیم اینجا یک بستنی بخوریم و برویم. جلسات باید نتیجه داشته باشد و بخش خصوصی از سردرگمی در بیاید.

برچسب ها: رشد اقتصادی بخش خصوصی رشد
ارسال نظر
آخرین اخبار