۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
تعداد بازدید: ۱۷۴۳۵۴
نماینده مجلس، درمورد بیانیه حمایتی مجلس از قالیباف در صفحه شخصی خود توضیحاتی ارائه داد. وی نوشت: چون زیاد از بنده می‌پرسند بیشتر توضیح دهم که طراحان بیانیه امروز بدون ارائه متن امضا جمع کردند و گفتند، در تشکر از رهبر برای حمایت از مجلس است، اما پس از مشخص شدن جزئیات متن بیانیه نمایندگانی از جمله بنده امضای خود را پس گرفتیم.
کد خبر: ۱۳۱۶۸

به اسم تشکر از رهبری از قالباف حمایت کردند/ایزدخواه امضای حمایتش از قالیباف را پس گرفت!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، ایزدخواه، نماینده مجلس، درمورد بیانیه حمایتی مجلس از قالیباف در صفحه شخصی خود توضیحاتی ارائه داد. وی نوشت:، چون زیاد از بنده می‌پرسند بیشتر توضیح دهم که طراحان بیانیه امروز بدون ارائه متن امضا جمع کردند و گفتند، در تشکر از رهبر برای حمایت از مجلس است. اما پس از مشخص شدن جزئیات متن بیانیه نمایندگانی از جمله بنده امضای خود را پس گرفتیم. گفتنی است که ۲۳۳ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ی حمایتی از قالیباف از وزیر اطلاعات و رئیس سازمان اطلاعات سپاه خواستند که طراحان و مجریان پروژه‌های تخریب را شناسایی و با آن‌ها برخورد لازم صورت گیرد./تابناک.

برچسب ها: رهبر معظم انقلاب قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی
ارسال نظر
ناشناس
۲۱:۲۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
دار دستش بهش میگن روش نه اغفال
به عنوان نمونه
شما تصور میکنی ایشان به چند نفر از دار دسته املاک نجومی داد
تصور کن
40یا 50نفر
به یه تعدادی هم زمین تعاونی داد مانند ایمان مراتی یا کامران نجف زاده
حالا این هم کلا صد نفر
همین
نخیر
به کلیه ادارات و معاونت های شهرداری هم زمین تعاونی داد
فکر میکنید کارمندان یا کارگران گرفتند
خیر
در کنار تعدادی اسم کارگر و کارمند کلا برادر پسر دختر همسر باجناق نوه ندیده پسر خاله دختر عمه شوهر دایی زن عمه رییس و معاونتهای ان اداره تمام در تعاونی اسم نویسی وام از بانک شهر گرفته و سپس واحد صد متری را فروختند پس از چند سال
این یعنی روش
آخرین اخبار