۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
تعداد بازدید: ۲۲۶۹۵۰
گزارش خطوط از بازگشت ستارگان به دنیای تئاتر؛
زیاد از آن روزها دور نشده‌ایم که حضور ستارگان سینما- و تلویزیون در دنیای تئاتر جنجال به پا کرده بود. اتفاقی که با حضور بازیگرانی مانند مهناز افشار و محمدرضا فروتن رخ داده و انتقادات و اعتراضات زیادی از سوی تئاتری‌ها باعث شده بود. حالا بعد از چند سال که این روند به کوچ ستارگان به پشت صحنه تئاتر و تهیه‌کنندگی آن‌ها تغییر جهت داده بود، به نظر می‌رسد به نوعی شاهد ادامه آن جریان پیشین خواهیم بود، با این تفاوت که این بار بازیگران نامداری که سابقه قابل توجهی در دنیای نمایش دارند، به این عرصه بازمی‌گردند.
کد خبر: ۱۳۲۴۹


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ؛ جدیدترین بازیگری که بعد از سال‌ها دوری از دنیای تئاتر به این وادی بازمی‌گردد، نگار جواهریان است که این روزها به خاطر از ایفای نقش در سریال «خاتون» محبوبیت قابل توجهی دارد.

بازگشت یک ستاره

نگار جواهریان که آخرین بار چهار سال و چند ماه پیش روی صحنه تئاتر رفته بود، با نمایش «مخاطب»، تازه‌ترین اثر نمایشی جابر رمضان به دنیای تئاتر بازمی‌گردد. در این نمایش که از اواخر اردیبهشت‌ ماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود، علاوه بر نگار جواهریان، لیلی رشیدی و علی باقری ایفای نقش خواهند کرد. بازیگرانی که هر کدام پس از چند وقت دوری از دنیای نمایش دوباره پای به این وادی می‌گذارند.

نگار جواهریان که در ماه‌های اخیر با سریال «خاتون» حضوری چشم‌گیر در شبکه نمایش خانگی داشته، در چهار سال و چند ماه گذشته دور از صحنه‌های تئاتر بوده. لیلی رشیدی اما زمان زیادی از دوری‌اش از صحنه تئاتر نمی‌گذرد و همین سال گذشته در نمایش «در انتظار گودو» به کارگردانی امیرررضا کوهستانی بازی داشته است. علی باقری هم که این روزها فیلم «دشت خاموش» را به صورت آنلاین در اکران دارد، در این نمایش بعد از چهار سال با جابر رمضان همکاری می‌کند. دیگر بازیگر این نمایش هم خود جابر رمضان است که علاوه بر نویسندگی و کارگردانی این نمایش، در آن بازی هم می‌کند. 

درباره تئاتر «مخاطب»

«مخاطب» که جدیدترین نمایش گروه «سوراخ تو دیوار» است، از نمایشنامه «مولف» نوشته‌ تیم کراوچ اقتباس شده- و  دومین همکاری نگار جواهریان و علی باقری با جابر رمضان است. این دو بازیگر پیش از این در سال ۱۳۹۶ در نمایش «نمی‌تونیم راجع بهش حرف بزنیم» نیز، با جابر رمضان همکاری کرده‌اند. کارگردان جوانی که پیش‌تر تئاترهایی چون «صدای آهسته‌ برف» ، «سوراخ» ، «نمی‌تونیم راجع بهش حرف بزنیم» ، «اسکیس» ، «تیم شنا» و «موی سیاه خرس زخمی» را در سالن‌های مختلف تئاتری از جمله تالار مولوی، تماشاخانه ایرانشهر، تالار حافظ، تئاتر مستقل تهران و البته شماری از فستیوال‌های متعدد بین‌المللی به روی صحنه برده است.

برچسب ها: تئاتر سینماگران بازیگران سینما و تلویزیون
ارسال نظر
آخرین اخبار