۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
تعداد بازدید: ۱۶۳۹۸۴
گزارش خطوط از بازگشت سریالی که اصغر فرهادی را به سینما و تلویزیون ایران معرفی کرد
در تلویزیون ایران دنباله‌سازی برای سریال‌هایی که توانسته‌اند توجه مخاطبان را به دست آورند، در سال‌های اخیر تبدیل به یک رسم شده است. این اتفاق در حال حاضر دارد برای یکی از خاطره‌انگیزترین سریال‌های دو دهه اخیر نیز رخ می‌دهد.
کد خبر: ۱۳۲۶۳




به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ؛ سریالی که اصغر فرهادی و شماری از بازیگران جوان دو دهه اخیر را به صنعت نمایشی کشور معرفی کرد، در حال بازسازی است. سریالی به نام «داستان یک شهر»- که فصل اول آن در سال ۱۳۷۸، در قالب ۲۶ قسمت پنجاه دقیقه‌ای روی آنتن شبکه پنج سیما رفت و در زمان خودش جزو موفق‌ترین و جریان‌سازترین آثار تلویزیون به شمار می‌آمد.

داستان‌های جدید شهر

روز گذشته خبرگزاری‌های نزدیک به صداوسیما نوشتند که تاکنون بیش از ۹۰ درصد از سریال «داستان یک شهر» در لوکیشن‌های مختلف استان تهران تصویربرداری شده و این سریال در آستانه اتمام تصویربرداری است.
«داستان یک شهر» را پیمان عباسی نوشته و محمدرضا آهنج کارگردانی کرده است. تهیه‌کنندگی سریال نیز با فرشید محمودی بوده است. 


داستان «داستان یک شهر»

گفته می‌شود سری جدید «داستان یک شهر» روایت تازه‌ای از تلاش ۲۶ ساله تیم برنامه‌سازی «در شهر» شبکه ۵ سیما به تصویر می‌کشد.
قصه سری جدید سریال از آن‌جا آغاز می‌شود که تیم جوان برنامه «در شهر» که برای خود اسم و رسمی به هم زده، با تماس مردمی راهی تهیه گزارشی از تخریب یک ساختمان بر اثر گودبرداری غیراصولی می‌شود و این شروع قصه‌ای ۲۶ قسمتی از تلاش برنامه «در شهر» برای رساندن مسائل و مشکلات مردم به گوش مسئولان است.
این سریال که تاکنون ۹۰ درصد از تصویربرداری آن در لوکیشن‌های مختلف استان تهران به پایان رسیده، با بازی هنرپیشگانی مانند  دانیال عبادی، علی دهکردی، هلیا امامی، یوسف مرادیان، امین ایمانی، ایرج نوذری، عزت‌الله رمضانی‌فر، بهزاد خداویسی، سروش جمشیدی، امیر دژاکام و 
پوراندخت مهیمن روی آنتن خواهد رفت.

گفتنی‌ست که سری اول «داستان یک شهر»، سریالی به نویسندگی و کارگردانی اصغر فرهادی بود که فصل اول آن در سال ۱۳۷۸، در ۲۶ قسمت پنجاه دقیقه‌ای، روی آنتن شبکه پنج سیما رفت.

برچسب ها: اصغر فرهادی اصغر فرهادی سریال کمدی
ارسال نظر
آخرین اخبار