۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
تعداد بازدید: ۲۰۳۴۰۶
خطوط شایعات جدید درباره تنها فیلم توقیفی حاتمی‌کیا را مرور می‌کند؛
طبق صحبت‌های مدیران فرهنگی احتمال بازبینی و بررسی دوباره فیلم‌های توقیفی و تعیین تکلیف شماری از آن‌ها بسیار بالا عنوان شد. پیش‌بینی جنجال‌سازی که حالا با انتشار شایعات رسانه‌ای درباره این که به زودی فیلم «گزارش یک جشن» ابراهیم حاتمی‌کیا در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد، وارد مرحله‌ای جدی‌تر شده- و باعث شده یک بار دیگر نام ابراهیم حاتمی‌کیا در متن یک حاشیه مدیریتی در عرصه سینما مطرح شود.
کد خبر: ۱۳۳۰۶

رفع توقیف فیلم توقیفی حاتمی‌کیا؟! //// جدید جدید جدید جدید
جدیدترین جنجال گریبان‌گیر تیم انقلابی مدیریتی جدید سینمای ایران!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ؛ حالا بسیاری با اشاره به نمایش قریب‌الوقوع فیلم «گزارش یک جشن» ابراهیم حاتمی‌کیا، با نگاهی بدبینانه این پرسش را مطرح کنند که آیا این تصمیم فقط مختص حاتمی‌کیا یا دیگر فیلمسازان خودی است، یا شامل دیگر فیلم‌های توقیفی نیز خواهد شد؟! این شاید جدیدترین جنجالی باشد که گریبان‌گیر تیم انقلابی مدیریتی جدید سینمای ایران شده باشد!
 
جشن شاد ابراهیم حاتمی‌کیا!
 
در روزهای اخیر شایعاتی درباره فیلم توقیفی «گزارش یک جشن» و احتمال بازبینی مجدد این فیلم در فضای مجازی مطرح شده است. شایعاتی که با توجه به انتشار اخباری پرشمار درباره خریداری این فیلم توقیف‌شده از سوی نهادها و ارگان‌های دولتی و حاکمیتی در زمان اعلام حکم توقیفش، انتقادات و اعتراضات زیادی را به وجود آورده و مخاطبان سینما شروع به انتقاد از تصمیمات حمایتی نهادهای فرهنگی در قبال هنرمندان خودی کرده‌اند.
«گزارش یک جشن» ابراهیم حاتمی‌کیا که بعد از حل مشکلات فیلم «به رنگ ارغوان» تنها فیلم سازنده‌اش است که به دلیل پرداختن به حوادث بعد از انتخابات سال ۱۳۸۸ توسط وزارت ارشاد توقیف شده و هیچگاه در سینماها اکران نشده است؛ داستانی ملتهب درباره مسایل اجتماعی را روایت می‌کند و به مسئله جوانان به‌عنوان یکی از بحران‌های امروز جامعه می‌پردازد. رضا کیانیان، مریلا زارعی، رؤیا تیموریان، طناز طباطبایی، داریوش ارجمند، شبنم مقدمی، بهروز شعیبی، اصغر نقی‌زاده، سیامک صفری و سیامک احصایی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند...

رفع توقیف فیلم توقیفی حاتمی‌کیا؟! //// جدید جدید جدید جدید
 

برچسب ها: سینماگران بازیگران سینما و تلویزیون اخبار چهره ها توقیف
ارسال نظر
آخرین اخبار