۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
تعداد بازدید: ۱۲۱۹۱۱
بازیگر سریال خاطره‌ساز «شب‌های برره»:
محمد شیری، بازیگر سریال‌های کمدی، تاکید کرد فرمول موفق دو دهه پیشِ تولیدات تلویزیونی، دیگر به کار نمی‌آید و مسئولان باید ذائقه و سلیقه امروز مخاطبان را برای تولیدات فرهنگی مد نظر داشته باشند.
کد خبر: ۱۳۳۲۶

نمی‌شود با فورمول‌های بیست سال پیش سریا ‌ساخت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ؛ محمد شیری، بازیگر سریال‌های کمدی، تاکید کرد فرمول موفق دو دهه پیشِ تولیدات تلویزیونی، دیگر به کار نمی‌آید و مسئولان باید ذائقه و سلیقه امروز مخاطبان را برای تولیدات فرهنگی مد نظر داشته باشند.

محمد شیری، بازیگر باسابقه، بر نوگرایی تولیدات تلویزیونی و همگام شدن آن‌ها با شرایط روز جامعه و جهان، تاکید کرد.

بازیگر سریال «شب‌های برره»، با اشاره به ازدیاد فضای رسانه‌ای و تعدد اسباب مرتبط با تولیدات رسانه‌ای که می‌تواند سطح نگرش، سلیقه و مطالبه مخاطبان را در دوران معاصر تغییر دهد، گفت: «تولیدات تلویزیونی، سینمایی و سایر عرصه‌های هنرهای نمایشی ما نیز باید خود را با این سرعت جهانی رسانه‌ها همسو کنند. اگر تاکید و نگاه‌مان کماکان بر حوزه تولیدات آثار تصویری، مبتنی بر نگرش‌های یک دهه یا دو دهه پیش باشد، قطعا در توفیق دستیابی به اهداف خرد و کلان فرهنگی نمی‌توانیم دست بالایی داشته باشیم.»

او ادامه داد: «با این شرایط، تمامی مدیران و متولیان امر فرهنگ و هنر برای جریان سازی به واسطه تولید آثار فرهنگی خاصه در عرصه هنرهای نمایشی مانند تئاتر، سینما و تلویزیون نیازمند شناخت درست از سطح نگرش و سلیقه امروز مخاطبان هستند.»

محمد شیری، زاده بهمن ۱۳۲۸ در مشهد، از سال ۱۳۴۹، بازیگری را آغاز کرد و پیش از انقلاب با سریال «ایتالیا ایتالیا» شناخته شد. او در دهه ۶۰، با میان‌پرده‌های تلویزیونی چون «آقای همه فن حریف»، «اُغُر بخیر» و «سیمای اقتصاد ما» به کارش ادامه داد و در دهه ۸۰ خورشیدی، با سریال «شب‌های برره»، سرشناس شد. او اینک، در حال بازی در سریال در دست ساختِ «سلمان فارسی» به کارگردانی داود میرباقری است./ ایرنا

برچسب ها: مهران مدیری سریال کمدی کمدی مهران غفوریان رضا عطاران
ارسال نظر
آخرین اخبار