۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۱۶۴۵۴۲
خطوط از نمایش فیلم توقیفی «مجبوریم» بعد از «لامینور» گزارش می‌دهد؛
بعد از اکران فیلم «لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی و تهیه‌کنندگی رضا درمیشیان که در دو سال و چند ماه اخیر توقیف بوده، فیلم خود درمیشیان نیز که به نوعی توقیف غیررسمی را تجربه می‌کرد، به زودی به نمایش درخواهد آمد.
کد خبر: ۱۳۴۳۷

پایان روزهای بدبیاری و توقیف! /// جدید جدید جدید جدید جدید 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ؛ در جلسه شورای راهبردی اکران مقرر شد که فیلم «مجبوریم» رضا درمیشیان از فردا  ۲۱ اردیبهشت روی پرده سینماها بیاید.  
 
آغاز اکران فیلم درمیشیان
 
علی سرتیپی سخنگوی شورای راهبردی اکران درباره مصوبات جلسه اخیر این شورا ضمن اشاره به این که از این به بعد «قراردادهای یکسان پخش‌کنندگان و سینماداران ملاک عمل خواهد بود» و «مبالغ حمایتی مصوب مربوط به سال ۱۴۰۰ سینماداران، دفاتر پخش و فیلم‌های مشمول این حمایت، نهایتاً تا یک‌ماه آینده پرداخت خواهد شد»، گفت: فیلم «مجبوریم» رضا درمیشیان با توجه به مشکلات و اضطرارهای خاص این فیلم از فردا  ۲۱ اردیبهشت در گروه آزاد روی پرده سینماها خواهد آمد.
 
درباره «مجبوریم»
 
فیلم «مجبوریم» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا درمیشیان و بازی پردیس احمدیه، همایون ارشادی، پارسا پیروزفر، نگار جواهریان، ژاله علو، بهمن فرمان آرا، بابک کریمی، فاطمه معتمدآریا و پریوش نظریه در سال ۱۳۹۷ ساخته شده، اما در این چهار سال به نمایش درنیامده است.
«مجبوریم» که روایتگر یک دختر کارتن‌خواب با بازی پردیس احمدیه است که توسط شوهرش برای باردار شدن و زایمان فروخته می‌شود؛ داستان او را از آن‌جا روایت می‌کند که ناخواسته در آخرین بارداری تحت عمل جراحی توبکتومی (لوله بستن) قرار می‌گیرد و بنابراین با کمک یک وکیل با بازی نگار جواهریان تصمیم می‌گیرد تا از دکتر که فاطمه معتمد آریا نقشش را بازی می‌کند، شکایت کند.
«مجبوریم» که تاکنون در ایران به نمایش درنیامده؛ تاکنون در فستیوال‌هایی چون توکیو۲۰۲۰ ژاپن، جشنواره فیلم‌های آسیایی رم، شانگهای۲۰۲۱، چنای هند و... به نمایش درآمده است.
 

برچسب ها: توقیف اخبار اکران اکران آنلاین اکران نوروزی
ارسال نظر
آخرین اخبار