۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
تعداد بازدید: ۱۱۵۴۷۴
معاون اقتصادی استاندار گلستان:
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گلستان با رد شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر حذف یارانه آرد، گفت: دولت فقط تلاش دارد یارانه را به دست مصرف کننده واقعی برساند.
کد خبر: ۱۳۴۵۲

یارانه نان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، سید محمد دهنوی در حاشیه جلسه کارگروه ارد و نان با اشارا به اینکه در جلسه کارگروه آرد و نان طی چند ماه گذشته پیگیر بودیم که اتفاق خوبی رخ داده و بتوانیم از دغدغه‌های مردم در حوزه آرد و نان بکاهیم، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم مساله حمل و نقل و هوشمندسازی حمل و نقل آرد بود. وی هوشمند سازی سامانه توزیع آرد را نیز یکی از موضوعاتی دانست که امروز برای آن تصمیمات خوبی اتخاذ شد و افزود: بخشی از ایده‌ها و طرح‌ها به صورت پایلوت در برخی نقاط در حال اجراست تا ضعف‌های طرح شناسایی و پوشش داده شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان از بررسی وضعیت سهمیه‌های حوزه آرد و نان در جلسه امروز خبر داد و گفت: در جلسه امروز هم‌سهمیه آرد به نانوایی‌ها و هم سهمیه گندم اعطایی به کارخانجات آرد مورد بازنگری قرار گرفت و تصمیمات اولیه مورد توافق اعضای کارگروه قرار گرفت.
دهنوی با تاکید بر اینکه در بخش توزیع گندم جهت تبدیل یه آرد ما باید سهمیه استان را به صورت عادلانه و هوشمند بین کارخانجات توزیع می‌کردیم، ادامه داد: بخشی از کارخانجات در این حوزه نگران بودند که با تعیین کف و سقف سهمیه‌ها و تدوین یک برنامه مشخص این نگرانی‌ها رفع شد.
وی با بیان اینکه در توزیع سهمیه آرد نیز متاسفانه پیش از این شاهد برخی نا به سامانی‌ها و بی عدالتی‌هایی بودیم، تصریح کرد: همکارانم با یک کار کارشناسی دقیق با رتبه بندی نانوایی‌ها ثانیه‌های متناسبی را برای هر نوع نانوایی در نظر گرفتند تا تز این پس شاهد صف‌های طولانی نانوایی‌ها نباشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با اشاره به اینکه مردم نسبت به برخی مطالب مطرح شده در فضای مجازی نگران شده اند، اضافه کرد: از همین جا به ۱راحت اعلام می‌کنم هیچ نگرانی از بابت تامین کالا‌های اساسی در استان به ویژه گندم و آرد وجود ندارد و مردم نسبت به این موضوع هیچ مخاطره‌ای نداشته باشند.
دهنوی با تاکید براینکه تلاش ما این است با توجه به محصول خوب تولید شده گندم در سطجپح استان تمامی گندم‌های مردم را به صورت نقدی خریداری کنیم، افزود: به همه مدیران غله و همکارانمان در سیلو‌ها و ... تاکید کرده ایم که فرآیند تحویل و ذخیره سازی و پرداخت پول کشاورز را تسریع و تسهیل کنند.
وی با اشاره به اینکه مردم درباره طرح شایعاتی مبنی بر ارائه کارت نان و ... در سطح کشور نگران هستند، خاطرنشان کرد: مردم به هیچ وجه نگران نباشند، زیرا دولت در نظر دارد وقتی برای هر نفر در استان گلستان ۹ کیلوگرم آرد در نظر گرفته شده است به دست مصرف کننده واقعی برسد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی با اشاره به اینکه یارانه نان به هیچ وجه حذف نخواهد شد، اضافه کرد: فقط شکل پرداخت یارانه نان تغییر خواهد کرد که جزئیات آن به زودی به مردم اعلام خواهد شد./ایسنا

برچسب ها: نان یارانه ای کارت یارانه نان حذف یارانه ها یارانه نان
ارسال نظر
آخرین اخبار