۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱
تعداد بازدید: ۲۶۰۶۸۳
رقابت سریال‌های تلویزیون در تلوبیون؛
مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت ۴» در پلتفرم تلوبیون اول شد و این در حالیست که در نظرسنجی مرکز تحقیقات سیما ، بین مجموعه های تلویزیونی ماه رمضان سوم شده است.
کد خبر: ۱۳۴۶۵

مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت ۴» در تلوبیون اول شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ؛ بر اساس آمار به‌دست‌آمده از نمایش برنامه‌های سیما در پلتفرم تلوبیون، فصل چهارم سریال «از سرنوشت» با آمار بازدید نزدیک به ۱۱ میلیونی در صدر چهار سریال تلویزیون در ماه رمضان ۱۴۰۱ قرار گرفت.

این مجموعه به صورت میانگین در هر قسمت ۳۸۷ هزار بازدید داشت و از این نظر، فاصله‌ای قابل توجه با دیگر سریال‌های این ماه پیدا کرد. «نجلا ۲» با آمار میانگین ۲۵۰ هزار بازدید به ازای هر قسمت، دوم شد.

قسمت اول این مجموعه تلویزیونی که در نخستین روز ماه رمضان از شبکه دو سیما پخش شد، با ۷۵۰ هزار بازدید، رکورددار تماشای یک قسمت از یک مجموعه در این ایام شد.

«از سرنوشت ۴» در حالی به این آمار بالا دست یافت که در نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما، با کمتر از ۲۱ درصد بیننده، سومین مجموعه پربیننده ماه رمضان لقب گرفت. این در حالی است که «نجلا ۲» و «خوشنام» به ترتیب ۶ درصد و ۵ درصد بیش از این مجموعه، مخاطب جذب کردند.

اما «از سرنوشت ۴» در تلوبیون به طور میانگین ۳۵ درصد بیش از «نجلا ۲» و ۴۸ درصد بیش از «خوشنام» بازدید داشت.

نگاهی به آمار بازدید بعضی مجموعه های پربیننده سیما که به تازگی پخش شدند ، نشان از موفقیت چشمگیر فصل چهارم «از سرنوشت»، حتی نسبت به آن‌ها در تلوبیون دارد.

به طور مثال «زیرخاکی ۳» با مخاطب ۶۹ درصدی، به صورت میانگین هر قسمت حدود ۲۵۶ هزار بازدید، «سرجوخه» با مخاطب ۳۳ درصدی، به صورت میانگین در هر قسمت ۲۳۱ هزار بازدید و «خانه امن» با مخاطب ۴۴ درصدی، به صورت میانگین در هر قسمت ۲۰۹ هزار بازدید داشت.


 
برچسب ها: سریال از سرنوشت سریال نوروزی شبکه دو سریال خوشنام سریال نجلا سریال نوروزی 1401 سازمان صدا و سیما صداوسیما سازمان صداوسیما صدا و سیما
ارسال نظر
آخرین اخبار