۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
تعداد بازدید: ۱۰۰۷۳۴
سنگدوینی در تذکر شفاهی:
نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: از رئیس‌جمهور و معاون اول می‌خواهیم در خصوص چگونگی پرداخت یارانه و عواقب حذف ارز ترجیحی با مردم واضح سخن بگویند.
کد خبر: ۱۳۵۱۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه) در تذکر شفاهی خود گفت: سوال من اینجاست چرا هر اتفاقی در این کشور می‌افتد و یا هر خواسته‌ای که مردم دارند، فشار آن به نمایندگان وارد می‌شود و چرا دولت پاسخگو نیست.


رئیس‌جمهور شفاف با مردم سخن بگوید

نماینده مردم گرگان در مجلس تصریح کرد: چرا نابسامانی قیمت‌ها به شدت جولان می‌دهد، دولت طبق قانون بودجه ۱۴۰۱ باید قیمت‌ها را طوری سامان می‌داد که قیمت کالاهای اساسی مردم بیشتر از شهریور ۱۴۰۰ نشود؛ آیا این طور است و چرا گرانی از نان که قوت غالب مردم و قشر ضعیف است آغاز شده است.

وی تصریح کرد: از رئیس‌جمهور و معاون اول می‌خواهیم در خصوص چگونگی پرداخت یارانه و عواقب حذف ارز ترجیحی با مردم واضح سخن بگویند. مجلس برای جبران هزینه‌ها ۳۰۰ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی کرد و چرا اقدامی در این باره توسط دولت نمی‌شود.

سنگدوینی در بخش پایانی تذکر خود ضمن تشکر از دولت بابت سفر به استان گلستان گفت: نیاز است برای اجرایی شدن و تخصیص اعتبارات توسط سازمان برنامه و بودجه و وزارتخانه‌ها طبق تصمیم‌گیری اقدام شود تا کام مردم هر چه سریع‌تر شیرین شود./ مهر

برچسب ها: قانون بودجه 1401 مجلس شورای اسلامی استان گلستان ارز ترجیحی
ارسال نظر
آخرین اخبار