۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲
تعداد بازدید: ۱۲۶۸۸۹
گزارش خطوط درباره ادامه روند لغو و تعطیلی کنسرت‌های موسیقی- به خصوص در شهرستان‌ها؛
ظاهرا لغو کنسرت‌ها به خصوص در شهرستان‌ها نه تنها در روزهای بعد از ماه رمضان کاهش نیافته؛ که ظاهرا شمار موارد لغو شده افزایش نیز یافته است. گفته می‌شود جدیدترین مورد در این زمینه برای پرواز همای رخ داده- که کنسرت‌های امروز و فردایش در خوزستان در آخرین لحظه لغو شده است.
کد خبر: ۱۳۷۲۷


به همان راحتی که قیمت‌ها را بالا می‌برند کاش می‌توانستند مردم را شاد کنند!

به گزارش پایگاه خبری تعطیلی خطوط ؛ پرواز همای در پی لغو لحظه آخر کنسرت‌هایش در خوزستان- که قرار بود 20 و 21 اردیبهشت در اهواز برگزار شوند- به تندی اعتراض کرد و به مسئولان گفت که کاش به جای درآوردن اشک مردم آنها را شاد می‌کردید!

در آرزوی شادی!

پرواز همای با انتشار ویدئویی به لغو کنسرتش در اهواز انتقاد کرد.
این خواننده موسیقی ایرانی با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش، نسبت به این اتفاق اعتراض کرد. این خواننده با انتقاد از مسوولانی که با برگزاری یک کنسرت کوچک هم مخالف هستند، خطاب به آن‌ها گفت «ای کاش به همان راحتی که قیمت‌ها را بالا می‌برند، به همان راحتی هم می‌توانستند مردم را شاد کنند».

پرواز همای بعد از اعلام این که قرار بود در تاریخ بیستم و بیست‌ویکم اردیبهشت در اهواز کنسرت داشته باشد، بعد از تشکر از مردم خوزستان گفت: «متاسفانه در آخرین لحظه به من اطلاع دادند که به دلیل بروز برخی از مسایل امنیتی یا به بیان بهتر اختلاف سلیقه برخی از مسئولان شهر کنسرت ما کنسل شده است و ما اجازه حضور در اهواز را نداریم. من خیلی متاسفم که بعضی‌ها به این راحتی با برگزاری این کنسرت‌ها مخالفت می‌کنند که تنها چیزی هستند که در اوج رنج‌ها و ناراحتی‌ها و گرانی‌ها باعث شاد شدن دل مردم می‌شوند».  

این خواننده در پایان گفت: «ای کاش بعضی‌ها به همان راحتی که می‌توانند اشک مردم را درآورند، لبخند بر لب مردم می‌آوردند. کاش به همان راحتی که قیمت‌ها را بالا می‌برند، آدرنالین مردم را هم بالا می‌بردند»!

برچسب ها: موسیقی کنسرت‌های موسیقی ایرانی گروه موسیقی لغو کنسرت برگزاری کنسرت کنسرت زنده کنسرت موسیقی کنسرت پرواز
ارسال نظر
آخرین اخبار