۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۷۶۴۹
گزارش خطوط از قیمت های بلیت‌های یک میلیونی کنسرت‌های پاپ؛
در شرایطی که با آغاز دور جدید کنسرت‌های موسیقی- با پایان ماه مبارک رمضان- به نظر می‌رسید فکری برای قیمت‌های بالای دلبخواهی بلیت کنسرت‌های موسیقی خواهد شد؛ حالا رسانه‌های هنری از بدتر شدن اوضاع و بلیت‌های نجومی کنسرت‌ها در تهران خبر می‌دهند، قیمت‌هایی که در بازار سیاه گاه تا بیش از یک میلیون تومان را نیز مشاهده شده است.
کد خبر: ۱۳۸۰۹


ساز ناکوک قیمت های بلیت های موسیقی این روزها!

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ؛ رسانه‌های موسیقی در روزهای اخیر از بلیت‌های یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی کنسرت علی یاسینی در بازار سیاه بلیت‌فروشی خبر داده‌اند. در این سایت‌ها و کانال‌ها اخباری درباره بلیت‌های نزدیک به 700 هزار تومانی کنسرت مجید رضوی در برج میلاد نیز دیده می‌شود و قیمت‌های عجیب برای کنسرت مسعود صادقلو در بندرانزلی و حمید هیراد در کیش- که لزوم یک مداخله جدی را یادآوری می‌کند!
 
داستان بلیت‌های نجومی
 
در گزارش‌های خبری منتشر شده درباره کنسرت علی یاسینی در اسپیناس پالاس عنوان شده که بالاترین قیمت بلیت‌های این کنسرت نزدیک ۴۰۰ هزار تومان است. حالا اما با پایان فرصت بلیت‌فروشی سایت رسمی این کنسرت، گفته می‌شود قیمت آن در بازار سیاه تا سه برابر هم بیشتر شده و حتی برخی از ارقام یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی برای حضور در این کنسرت صحبت می‌کنند. اتفاقی که البته منحصر به کنسرت علی یاسینی و حتی کنسرت‌های تهران نمی‌شود و بلیت‌های کنسرت‌های شهرستان‌ها هم با ارقام نجومی دست به‌دست می‌شوند.
اما در تهران این اوضاع به هر حال جدی‌تر است. علاوه بر بلیت‌های 100 تا 400 هزار تومانی کنسرت علی یاسینی- که در سایت‌ها و کانال‌های خاص حداقل 600 هزار و حداکثر یک میلیون و دویست هزار تومان به فروش می‌رسند- این اتفاق برای تقریبا تمام خوانندگانی که این روزها روی استیج می‌روند، در حال رخ دادن است. از جمله برای کنسرت مجید رضوی در برج میلاد- که گفته شده بلیت‌هایش برای روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت بین ۱۲۰ تا ۴۳۰ هزار تومان هزینه دارد، ولی در بازار سیاه شخصی بلیت‌های ردیف اولش نزدیک به 700 هزار تومان به فروش می‌رسد. این در حالی است که بلیت‌های ردیف ۲۵ این کنسرت هم که در سایت اصلی ۲۸۰ هزار تومان قیمت دارند، در بازار سیاه تا ۴۷۵ هزار تومان به فروش می‌رسند. اتفاقی که هفته گذشته برای کنسرت محسن یگانه در هتل اسپیناس پالاس نیز رخ داد و بلیت‌های 430 هزار تومانی ردیف‌های اول این کنسرت بنا به آگهی‌های موجود در پلتفرم‌های آنلاین بیش از ۶۰۰، ۷۰۰ هزار تومان فروخته شدند.
 
نکته جالب‌تر این که این ماجرا در شهرستان‌ها هم تکرار شده. تا جایی که بلیت‌های نهایتا 280 هزار تومانی کنسرت مجید رضوی در اصفهان و مسعود صادقلو در بندرانزلی با قیمت‌هایی بالاتر از 500 هزار تومان فروخته شده‌اند. این اتفاق برای کنسرت هفته آینده حمید هیراد در جزیره کیش نیز رخ داده و گفته می‌شود بلیت‌های ردیفی از کنسرت حمید هیراد در جزیره کیش که در سایت بلیت‌فروشی ۴۰۰ هزار تومان هزینه دارد، در بازار سیاه با قیمت ۶۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

برچسب ها: کنسرت موسیقی پاپ موسیقی آلبوم موسیقی کنسرت‌های موسیقی ایرانی لغو کنسرت کنسرت زنده برگزاری کنسرت کنسرت موسیقی کنسرت خواننده
ارسال نظر
آخرین اخبار