۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳
تعداد بازدید: ۱۱۴۲۳۸
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: هیچ مشکلی در عرضه محصولاتی از جمله مرغ و روغن نداریم و هیچ یک از فروشگاه‌ها و کسبه حق فروش محصول بیش از نرخ تعیین شده را ندارند.
کد خبر: ۱۳۸۹۵

روغن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محمد قربانی گفت: از دیروز برخی از فروشگاه‌ها به علت افزایش تقاضا با مشکلاتی روبه‌رو شده بودند که امروز با سفارش گیری جدید و انتقال محصولات به فروشگاه‌ها مشکل کمبود عرضه برطرف شده و فروشگاه و کسبه طبق قانون موظف هستند که بر اساس قیمت‌های جدید محصول را به مشتریان عرضه کنند و در این زمینه هم نظارت‌ها به شدت وجود دارد و ادامه خواهد داشت.
به گفته معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی تمامی کشتارگاه‌ها فعال بوده و ۷ هزار تن کشتار مرغ انتقال پیدا کرده به استان‌ها و ۱۳۵ میلیون قطعه مرغ هم در روز عرضه می‌شود.
آقای قربانی گفت: در حوزه تولید روغن هم مشکلی وجود ندارد و ۱۲۰ هزار تن روغن وارد شده و با تغییر قیمت با قیمت جدید وارد بازار می‌شود.
طبق مصوبه امروز اتاق اصناف ایران هرگونه اعلام قیمت بالاتر از قیمت‌های مصوب در تمام شبکه‌های توزیع اعم از زنجیره‌ای، صنفی و مجازی، تخلف گران‌فروشی محسوب می‌شود و گشت‌های مشترک نظارت و بازرسی اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی و سازمان تعزیرات با اندک خاطیان احتمالی برخورد قانونی خواهند داشت./باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: مرغ روغن خوراکی روغن
ارسال نظر
آخرین اخبار