۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
تعداد بازدید: ۱۱۳۹۷۶
پیگیری خطوط: پاسخ وزیر ارشاد به معضل همیشگی لغو کنسرت در شهرستان‌ها
بعد از چند مورد لغو کنسرت در شهرستان‌ها که در یکی دو هفته اخیر حواشی و جنجال‌های رسانه‌ای پرتعدادی به وجود اورد؛ به نظر می‌رسد وزارت ارشاد با اراده کامل پای به این عرصه نهاده و خواهان دفاع از حق طبیعی خود در صدور مجوز اجرای کنسرت‌های موسیقی در سراسر ایران است.
کد خبر: ۱۴۱۰۰

حمله وزیر ارشاد به قصاص قبل از جنایت در ماجرای لغو کنسرت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ؛ محمد مهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد در یک گفتگوی تلویزیونی درباره مسایلی مانند لغو کنسرت‌ها، کارت هنر، وام هنرمندان، و یک سری موارد حاشیه‌ای دیگر صحبت کرد.
 
اعتراض وزیر ارشاد به لغو کنسرت
 حمله وزیر ارشاد به قصاص قبل از جنایت در ماجرای لغو کنسرت!

وزیر ارشاد در گفتگوی تلویزیونی‌اش برای اولین بار به لغو کنسرت‌ها اعتراض کرد.
محمد مهدی اسماعیلی در این گفتگو درباره لغو مجوز برخی کنسرت‌ها در برخی استان‌ها گفت: «مطالبه ما این است که همه باید به مجوزی که وزارت فرهنگ صادر می‌کند، احترام بگذارند؛ به شدت ناراحت می‌شوم و حتما پیگیری می‌کنم. یک آقا یا مجموعه‌ای می‌گوید اگر برگزار شود، فلان اتفاق می‌افتد؛ قرار نیست قضاوت زودهنگام بکنید. ما نمی‌توانیم از قبل به خاطر اتفاقی در آینده، مجوزی را صادر نکنیم بلکه وظیفه ما این است اجازه ندهیم که اتفاق ناخوشایندی بیفتد».
گفتنی است در چند هفته اخیر لغو کنسرت‌های چند خواننده در اراک و مشهد حاشیه‌ساز شده بود و از سوی دیگر در خوزستان هم مسایلی که برای جلوگیری از کنسرت پرواز همای ایجاد شده بود، بحث‌های پردامنه‌ای را در رسانه‌های رسمی و فضای مجازی به وجود آورده بود. 

برچسب ها: کنسرت موسیقی پاپ لغو کنسرت کنسرت‌های موسیقی ایرانی کنسرت زنده برگزاری کنسرت کنسرت موسیقی کنسرت وزیر ارشاد
ارسال نظر
آخرین اخبار