۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
تعداد بازدید: ۱۲۰۸۱۷
خطوط از عرصه جدید فعالیت هنری رپر زندانی چند سال اخیر خبر می‌دهد
حمید صفت خواننده سبک رپ که در یکی دو سال اخیر درگیر یک پرونده قضایی پرسروصدا و پرحاشیه بود، به زودی با یک سریال جنجالی پرسروصدا به صدر اخبار و تیترهای خبرگزاری‌های هنری باز خواهد گشت.
کد خبر: ۱۴۲۸۵

ماجراجویی سیاسی رپر جنجالی زندانی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ؛ حمید صفت، رپر جنجالی بعد از خلاصی از درگیری در یک پرونده قضایی به زودی در یک ماجرای سیاسی درگیر خواهد شد...
 
ماجراجویی سیاسی رپر جنجالی
 
حمید صفت رپر معروف و جنجالی که در چند سال گذشته به اتهام قتل ناپدری‌اش حتی تا پای اعدام هم رفته بود؛ بعد از تبرئه شدن در دادگاه و آزادی از زندان وارد حیطه بازیگری شده است. او قرار است در نخستین تجربه بازیگری‌اش جلوی دوربین سریال سیاسی ابوالقاسم طالبی برود.
طالبی که در حدود سه سال اخیر درگیر ساخت سریالی با عنوان «طلاق» بوده؛ حمید صفت رپر و ترانه‌سرای معروف را به عنوان یکی از بازیگران این مجموعه انتخاب کرده است. سریالی که البته برخلاف اسمش ربطی به موضوعات و درگیری‌های خانوادگی ندارد و یک درام سیاسی است که با تمرکز بر یک سری پرونده‌های مفاسد اقتصادی ساخته شده است. در این سریال که محصول مرکز سیمافیلم است؛ بازیگرانی چون حمید گودرزی، قطب‌الدین صادقی، مجید واشقانی و… بازی کرده‌اند.
 
حمید صفت کیست؟
 ماجراجویی سیاسی رپر جنجالی زندانی!
حمید صفت با نام کامل حمیدرضا امیری صفت، خواننده، ترانه‌نویس، رپر و بازیگر سی ساله ایرانی که در آثارش بیشتر به مسائل اجتماعی روز می‌پردازد، با سابقه بازی در نمایش «لامبورگینی» سیامک صفری- که در مجموعهٔ شهرزاد تهران روی صحنه رفت- یکی از معدود رپرهایی است که در عرصه‌ای دیگر، جدای از حیطه اصلی فعالیت خودش هم کار کرده. البته آن تجربه از آن‌جا که رپرها در ایران مجاز به اجرا نیستند، خیلی زود به پایان رسید و حمید صفت تنها بعد از یک شب اجرا از همراهی گروه «لامبورگینی» محروم شد.
حجم اصلی اخبار درباره او اما زمانی منتشر شدند که رسانه‌ها در تابستان سال 1396 نوشتند که حمید صفت به قتل شوهر مادرش اعتراف کرده است. او گفت که ناپدری‌اش مردی تندخو بوده و مادرش را کتک می‌زده‌. با این حال در دادگاه به اعدام محکوم شد و حتی به زندان رجایی‌شهر بند زندانیان اعدامی نیز منتقل شد. با این حال روند رویدادها به نحوی پیش رفت که این خواننده بالاخره در مهر 1400 آزاد شد. او که در زندان ترانه‌ای به نام «عجایب شهر» را در مورد دوران حبس و سپس آزادی‌اش سروده و بعد هم اجرا کرده بود، در اوایل بهار امسال اعلام شد که قرار است در مجموعه تلویزیونی طلاق یکی از نقش‌های اصلی را ایفا کند.
 

برچسب ها: موسیقی سریال تلویزیونی خواننده
ارسال نظر
آخرین اخبار