۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
تعداد بازدید: ۲۸۳۵۰۲
اینکه در این شرایط، چگونه از منابع، امکانات و فرصت‌های وزارت مسکن در جهت شبکه سازی برای یک گروه سیاسی جدیدالتاسیس به نام شریان هزینه می‌شود را دستگاه های نظارتی باید مورد مداقه و پاسخ قرار دهند ...
کد خبر: ۱۴۳۱۴

حمله منتقد روحانی به منتقدان شریان از جمله نزدیکان قالیباف در ساعات اداری!/ آقای بذرپاش بساط سیاست‌زدگی را از وزارت مسکن جمع کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط عبدالرضا داوری از اعضای دولت های نهم و دهم و از یاران نزدیک محمود احمدی نژاد که از قضا وجه مشترک

ساخت سالانه یک میلیون مسکن، مهمترین وعده ابراهیم رئیسی در انتخابات 1400 بود و طبیعتا برای تحقق این وعده، وزارت مسکن و شرکت شهرهای جدید، موتور پیشران آن خواهند بود، اما آنچه در شرکت شهرهای جدید می‌گذرد، نسبتی با تحقق وعده انتخاباتی رئیسی ندارد که حتی با تزریق اراده‌های انتخاباتی برای فتح مجلس آینده، عملا مجموعه‌ای که باید در خدمت حل مشکل مسکن مردم قرار می‌گرفت به کلوب سیاسی برای لیست‌بستن‌های شب انتخاباتی تبدیل شد.

حضور در دولت احمدی نژاد را با مهرداد بذرپاش، رئیس سازمان جوانان یک دوره ای را بر عهده داشت و اکنون سکاندار وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم رئیسی است، نوشت: دو هفته قبل، طی یک توییت  درباره فعالیت های  انتخاباتی میثم نادی از مدیران ارشد وزارت مسکن و عضو گروه جدیدالتاسیس "شریان" که برای انتخابات مجلس خود را گرم می‌کند، نکاتی را نوشتم.

پس از این توییت برخی مقامات وزارت مسکن  تماس گرفتند و اظهار داشتند که آقای بذرپاش در جریان این اقدامات نیست و ارتباطی هم با گروه شریان ندارد و درهمین رابطه هم بزودی توضیحاتی خواهد داد و از من خواستند که توییت را حذف کنم که حذف هم شد.

اینک دو هفته پس از آن تماس نه تنها ارتباط آقای بذرپاش با گروه شریان تکذیب نشده بلکه فعالیت‌های آقای میثم نادی در گروه شریان شدت یافته که اینبار به زوایای کمتر دیده شده این صحنه می‌پردازم.

ساخت سالانه یک میلیون مسکن، مهمترین وعده ابراهیم رییسی در انتخابات 1400 بود و طبیعتا برای تحقق این وعده، وزارت مسکن و شرکت شهرهای جدید، موتور پیشران آن خواهند بود، اما آنچه در شرکت شهرهای جدید می‌گذرد، نسبتی با تحقق وعده انتخاباتی رییسی ندارد که حتی با تزریق اراده‌های انتخاباتی برای فتح مجلس آینده، عملا مجموعه‌ای که باید در خدمت حل مشکل مسکن مردم قرار می‌گرفت به کلوب سیاسی برای لیست‌بستن‌های شب انتخاباتی تبدیل شد.

این وضعیت با حضور میثم نادی، عضو شورای مرکزی گروه شریان در راس حوزه ریاست شرکت شهرهای جدید ابعاد تازه‌ای یافته است.

میثم نادی که به عنوان مداح اهل بیت با سبکی خاص شهرت دارد، در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی، سایت خیبرآنلاین، بعنوان یکی از سایت های مشهور در ضدیت با دولت سابق را مدیریت می‌کرد و همزمان مدیر روابط عمومی دفتر سعید جلیلی هم بود که پس از انتصاب مهرداد بذرپاش بعنوان رییس کل دیوان محاسبات، با حکم بذرپاش بعنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل دیوان محاسبات منصوب شد.

بررسی اکانت توییتری میثم نادی به وضوح نشان می‌دهد که  بخش مهمی از توییت‌های او بعنوان یکی از مقامات ارشد وزارت  مسکن به تبلیغ گروه شریان و حمله به منتقدان این گروه جدیدالتاسیس، از جمله حمله به نزدیکان محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، آن هم در ساعات اداری اختصاص دارد.

تلاش‌های میثم نادی در جهت گسترش و شبکه‌سازی برای گروه شریان در سراسر کشور چنان جدی است که او حتی فعالیت ها و جلسات کاریش را با برنامه‌های شریان تنظیم می‌کند. مثلا وقتی قرار است در روز 7 مهر برای برگزاری کنگره گروه شریان در استان سمنان و جلسات مرتبط با آن روانه سمنان شود، برنامه‌هایش را طوری تنظیم می‌کند که یک برنامه بازدید از پروژه‌های استان سمنان هم در روز 8 مهر، در لابلای برنامه‌هایش در گروه شریان قرار دهد.

اینکه در این شرایط، چگونه از منابع، امکانات و فرصت‌های وزارت مسکن در جهت شبکه سازی برای یک گروه سیاسی جدیدالتاسیس بنام شریان هزینه می‌شود را دستگاههای نظارتی باید مورد مداقه و پاسخ قرار دهند و صاحب این قلم برآوردی در این رابطه ندارد اما آنچه مایه تاسف است این است که ساخت مسکن، بعنوان مهمترین نیاز امروز شهروندان و نیز وعده انتخاباتی اصلی ابراهیم رییسی، این چنین به گروگان شریان و شبکه‌اش می‌رود مساله‌ای است که کشور را دچار آسیب جدی کرده و ابراهیم رییسی را هم در انتخابات 1404 ناکام می‌گذارد، و به همین دلیل، خیرخواهانه به آقای مهرداد بذرپاش توصیه می‌کنم برای حفظ افق‌های سیاسی آینده خود، بساط سیاست‌زدگی را از وزارت مسکن جمع و شریان انتخاباتی در وزارتخانه‌اش را قطع کند.

در پایان، یک لحظه تصور کنید که مثلا وزیر مسکن در دولت روحانی، پشت صحنه تاسیس یک گروه انتخاباتی قرار داشت و مدیران خود را هم از همان گروه انتخاباتی به همراه رویکردی کاملا سیاسی به وزارت مسکن می‌آورد. در این شرایط جریان‌ها و افراد مدعی انقلابی‌گری، با آن وزیر چه می‌کردند.

 

 

 

 

برچسب ها: وعده انتخاباتی رئیسی دولت روحانی قالیباف مهرداد بذرپاش وزارت راه
ارسال نظر
آخرین اخبار