۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۱۰۱۷۰۴
ایسوس ساعاتی قبل اعلام کرد که با همکاری انویدیا موفق به ساخت یک مانیتور ۵۰۰ هرتزی مبتنی بر فناوری G-Sync شده است. ایسوس می‌گوید این مانیتور از پنل ۲۴ اینچی TN بهره می‌برد و برای بازی‌های E-Sports یا ورزش‌های الکترونیکی با رزولوشن ۱۰۸۰p می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. البته در این میان هنوز در مورد تاریخ عرضه و قیمت این مانیتور اطلاعاتی ارائه نشده است.
کد خبر: ۱۴۷۶۰

رونمایی ایسوس از نخستین مانیتور ۵۰۰ هرتزی جهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ایسوس ساعاتی قبل اعلام کرد که با همکاری انویدیا موفق به ساخت یک مانیتور ۵۰۰ هرتزی مبتنی بر فناوری G-Sync شده است. ایسوس می‌گوید این مانیتور از پنل ۲۴ اینچی TN بهره می‌برد و برای بازی‌های E-Sports یا ورزش‌های الکترونیکی با رزولوشن ۱۰۸۰p می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. البته در این میان هنوز در مورد تاریخ عرضه و قیمت این مانیتور اطلاعاتی ارائه نشده است.

ایسوس و انویدیا حدود دو سال قبل از مانیتور ۳۶۰ هرتزی رونمایی کردند. روی هم رفته عموم گیمرها از مانیتورهای ۱۴۴ هرتزی استفاده می‌کنند و در حال حاضر پنل‌های ۲۴۰ هرتزی هم چندان رایج نیستند. بنابراین در نگاه اول به نظر می‌رسد رفرش ریت ۵۰۰ هرتز برای مانیتور گیمینگ زیاده‌روی محسوب می‌شود اما انویدیا اعلام کرده چنین مانیتوری مناسب گیمرهایی است که در مسابقات مختلف شرکت می‌کنند و به دنبال بهترین بهترین‌ها هستند.

مانیتور 500 هرتزی

طبیعتا برای استفاده از این مانیتور قدرتمندی، باید از یک کارت گرافیک همه‌فن‌حریف استفاده کنید. انویدیا اعلام کرده که نسل بعدی کارت گرافیک RTX 4090 تابستان امسال راهی بازار می‌شود که برای مانیتورهای ۵۰۰ هرتزی گزینه‌ی ایدئالی محسوب می‌شود. بازی‌های مشهوری مانند CS:GO، Valorant و Overwatch با استفاده از کارت گرافیک مناسب، می‌توانند از حداکثر توان این مانیتور بهره ببرند.

ایسوس می‌گوید پنل TN استفاده شده برای این مانیتور از نظر پاسخ‌دهی حدود ۶۰ درصد سرعت بیشتری نسبت به پنل‌های TN استاندارد ارائه می‌کند. در هر صورت باید ببینیم ایسوس این مانیتور را با چه قیمتی به دست کاربران می‌رساند./ مجله دیجی کالا

برچسب ها: انویدیا ایسوس مانیتور مانیتور گیمینگ
ارسال نظر
آخرین اخبار