۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸
تعداد بازدید: ۱۲۸۵۱۴
گزارش اختصاصی خطوط از ماجراهای اکران فیلم «مجبوریم» در اصفهان؛
فیلم سینمایی «مجبوریم» به کارگردانی رضا درمیشیان که چند هفته گذشته بعد از چند سال دست و پنجه نرم کردن با سانسور و توقیف بالاخره توانست مجوز نمایش عمومی را به دست آورد، بعد از دریافت پروانه نمایش نیز با شرایط دشواری در اکران مواجه بوده و چه از نظر تعداد سینماهای نمایش‌دهنده و چه از نظر شرایط تبلیغات و اکران با اوضاع دشواری مواجه بوده است.
کد خبر: ۱۴۹۳۳

 

توقیف غیررسمی فیلمی که مجوز نمایش دارد!
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ؛ جدیدترین مانع پیش‌روی نمایش فیلم «مجبوریم»- که با بازی فاطمه معتمدآریا، نگار جواهریان، پارسا پیروزفر، پردیس احمدیه و بهمن فرمان‌آرا این روزها بر پرده سینماهاست- ممانعت از اکران این فیلم است که در روزهای اخیر در اصفهان شاهد بوده‌ایم.
  
ممانعت از اکران فیلم سینمایی «مجبوریم»
 
روز گذشته رسانه‌ها به نقل از بیانیه‌ کانون فیلم و عکس دانشگاه صنعتی اصفهان از مخالفت با اکران «مجبوریم» به کارگردانی رضا درمیشیان در اصفهان خبر دادند.
کانون فیلم و عکس دانشگاه صنعتی اصفهان در این بیانیه ضمن اعلام خبر مخالفت با اکران «مجبوریم» به کارگردانی رضا درمیشیان در این دانشگاه نوشته که ظاهرا این کانون به امید ایجاد فضای زنده و بانشاط فرهنگی در دانشگاه صنعتی اصفهان اقدام به برنامه‌ریزی اکران فیلم «مجبوریم» با حضور عوامل فیلم کرده بود- که با مجوز وزارت ارشاد جمهوری اسلامی در سینماهای کشور در حال اکران است. اما با مخالفت رییس دانشگاه مواجه شده است.
کانون فیلم و عکس دانشگاه صنعتی اصفهان بعد از ذکر این مقدمه پرسیده که چرا باید یک فیلم که مجوز اکران از وزارت ارشاد، تحت قوانین جمهوری اسلامی را دریافت کرده است، در یک دانشگاه از نظر آقای رئیس غیر قابل اکران باشد؟
 
 

برچسب ها: سینمای ایران توقیف اکران عمومی اخبار اکران اکران مردمی
ارسال نظر
آخرین اخبار