۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
تعداد بازدید: ۲۴۰۸۶۹
نتانیاهو و دولت خونخوارش می‌گویند ما غافلگیر شدیم، که نوش جانشان! اما می شود این حرف را باور نکرد. چرا که حرف راست شنیدن از شغال صفتان کمی سخت است.
کد خبر: ۱۵۰
نویسنده : امیر سیاهی

 

پایگاه خبری تحلیلی خطوط: حمله دلیرانه حماس به رژیم کودک کش اسرائیل، حمله ای بی‌سابقه بود که جهان را به حیرت فرو برد. این حمله، انفجار صبر چندین ساله جوانان مسلمان فلسطین بود که سال ها در وجودشان انباشته شده بود؛ جوانانی که هر روز تحقیر شدند، هر روز به بهانه‌های پوچ مورد حمله قرارگرفتند و هر روز برادران، خواهران و فرزندان خود را در گور قراردادند اما در مقابل، سکوت جوامع بشری را دیدند. آنقدر سکوت دیدند که با کشیدن بلندترین فریاد بر سر آسمان کرانه باختری به همگان بگویند: "ما هستیم"!

جوانان حماس با این غرش نه صهیونیست که جهان را غافلگیر کردند و شاید محال ترین اتفاق آن روز یعنی سیلی محکم فلسطین به جنایت های رژیم جعلی اسرائیل را رقم زدند، سیلی که تا ابد ردش بر چهره تاریخ رژیم غاصب و بلکه جهان باقی خواهد ماند.

اما، پس از این اتفاق غرورآمیز یک سوال پیش می آید و آن اینکه چرا موساد واکنش خود به حمله جوانان فلسطینی را با وجود امکان واکنش سریع هفت دقیقه ای، سه تا چهار ساعت به تاخیر انداخت؟

نتانیاهو و دولت خونخوارش می‌گویند ما غافلگیر شدیم، که نوش جانشان! اما می شود این حرف را باور نکرد. چرا که حرف راست شنیدن از شغال صفتان کمی سخت است.

اولین حمله حماس به فستیوال رعیم  بود که در سیصد متری مرز فلسطین مقدس قرار داشت. اصلا چرا این مکان برای فستیوال انتخاب شد؟ مطالعات نشان می‌دهد در این ده سال تمام فستیوال ها  فاصله زیادی با مرز داشته است. شرکت کنندگان این فستیوال اکثرا از آلمان، نروژ و دیگر کشورهای اروپایی بودند و عده قلیلی نیز یهودیان در آنجا حضور داشتند همانند برج‌های دوقلوها که در روز واقعه هیچ یهودی حضور نداشت!

دوربین ها، مخابرات و ماهواره ها تمام تحرکات را ارسال کرده بودند، اما آن ها هیچ واکنشی نشان ندادند تا مقاومت تمام عملیات خود را انجام دهد. با کشته شدن آن ها پای کشورهای تروریست حاضر در فستیوال که اسرائیل مسئول تامین امنیت آنها بوده به ماجرا باز می شد.

با کشته شدن آن‌ها افکار دنیای غرب با صهیونیست کودک کش همراه می شود و این رژیم جعلی از شاخصه مظلوم نمایی، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند _اساس و پایه تشکیل اسرائیل است_ استفاده می کرد_ که کرد_ و نه تنها با این بهانه به خود اجازه شخم زدن غزه را داد، بلکه می خواهد پای دیگر کشورها را نیز به خاورمیانه باز کند تا پس از قتل عام مردم بیگناه غزه با مظلوم نمایی کثیف خود پروژه عادی سازی را قوی تر و سریعتر در پیش گیرد. همچنین با دروغ پردازی های رسانه‌ای خود مبنی بر اینکه ایران پشت این حمله بوده_ آن هم در زمانی که تحریم‌های تسلیحاتی ایران رو به پایان است_ سازمان ملل را متقاعد کند نباید به راحتی تحریم‌های ظالمانه خود علیه ایران کنار را کنار بگذارد و با استفاده از این فرصت، پای کشور ما را نیز به جنگ باز کند.

اگر  از این زاویه به موضوع نگریسته شود بایسته و شایسته است که مواضع هوشمندانه ای برای خنثی سازی توطئه رژیم منحوس و حامیانانش اتخاذ شود.

خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط

برچسب ها: فلسطین اسرائیل نتانیاهو طوفان الاقصی موساد
ارسال نظر
ناصر اردستانی
۰۹:۳۱ - ۰۱ آبان ۱۴۰۲
دقیقا درسته. از این قوم هر جی بگی بر میاد. تحلیل خوبی بود که کمتر به اون پرداخته شده
آخرین اخبار