۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۱۵۳۳۱۸
پیگیری خطوط از وعده سازندگان سری‌های گذشته «گاندو» درباره ادامه سریال
در شرایطی که خبری از پیگیری وعده‌های سازندگان سریال «گاندو» نبود- که پیش‌تر وعده داده بودند قسمت‌های بعدی این سریال را درباره رخدادهای مهم و حساس امنیتی- اطلاعاتی جلوی دوربین خواهند برد؛ روز گذشته تهیه‌کننده سری آتی این سریال در یک نشست خبری خبر از ادامه قطعی این سریال داد و به صراحت گفت که فصل سوم «گاندو» به زودی کلید می‌خورد!
کد خبر: ۱۵۲۷۴

گاندو برای زیر سوال بردن دولت سیزدهم ساخته می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ؛ مدیرعامل موسسه اندیشه شهید آوینی خبر از ادامه ساخت و تولید سریال «گاندو» تا چند وقت دیگر داد. این مقام فرهنگی با اشاره به این که «در هر دولتی نفوذ ممکن است» گفت که «برخلاف این که عده‌ای فکر می‌کردند گاندو برای زیر سوال بردن دولت قبلی ساخته شده، اما این سریال در این دولت هم ساخته خواهد شد»!
 
«گاندو 2» درباره نفوذ!
 
مهدی نقویان مدیرعامل موسسه اندیشه شهید آوینی در نشستی که با رسانه‌ها داشت، خبر داد که فصل سوم مجموعه تلویزیونی «گاندو» به زودی با محوریت سوژه نفوذ ساخته خواهد شد. نقویان دلیل ادامه تولید «گاندو» را با این جملات توضیح داد: «به این دلیل که از فصل دوم گاندو استقبال خوبی شد، قرار است فصل سوم این سریال نیز ساخته شود. ما سال گذشته کمتر کار داشتیم و فیلم ساختیم، چون کرونا سینما را عملا به حالت تعطیل و نیمه‌تعطیل درآورده بود. اما امسال برنامه‌هایی برای همکاری با بنیاد سینمایی فارابی داریم».
مهدی نقویان در ادامه اولین خبر رسمی دوره جدید فعالیت موسسه اندیشه شهید آوینی را اعلام کرد. به گفته این مقام فرهنگی «فصل سوم گاندو در حال نگارش است و امسال به تولید می‌رسد. برخلاف ادعایی که در دولت قبل می‌شد که این سریال جناحی است و به زدن دولت قبل مربوط می‌شود، اما درست نیست و در دولت جدید هم آن را می‌سازیم. در همه دولت‌ها ممکن است نفوذ رخ دهد. در هر دولتی ممکن است به خاطر بستری که ایجاد می‌کنند این نفوذ بیشتر باشد و در دولتی که حواسش هست کمتر باشد. اما واقعیت این است که سیستم‌های امنیتی همیشه درگیر نفوذ هستند».
 
کتاب و بازی گاندو
 
مدیرعامل مؤسسه آوینی هم‌چنین خبر از انتشار کتاب و بازی «گاندو» نیز داد. نقویان ضمن اشاره به این که «این موسسه قصد کار در حوزه کودک را نیز دارد» گفت: «بنا داریم بازی گاندو را بسازیم چون زمان فنی مشخص نیست نمی‌توان قول داد اما با چند تیم بازی‌ساز در حال برآورد قیمت هستیم و می‌خواهیم کیفیت در حدی باشد که مخاطب بپذیرد و کیفیت عالی باشد. کار دیگر در حوزه کودک انیمیشن گاندو است. اتفاق عجیب در سریال گاندو این بود که طیف مخاطبش پنج تا ده سال بود. کاراکتر محمد در سریال گاندو قهرمانی برای این طیف سنی بود. ما قهرمانان خود را باید در انیمیشن بیاوریم.»
نقویان به انتشار کتاب «گاندو» نیز اشاره می‌کند: «امسال فصل اول گاندو را هم چاپ خواهیم کرد- که خاطرات و پرونده واقعی گاندو در این کتاب گفته می‌شود و شاید شبهاتی که درباره اتفاقات سریال داشت در این کتاب اسناد و مدارکش می‌آید که براساس خاطرات بازجوی جیسون رضائیان است».

برچسب ها: سازمان صدا و سیما رئیس صدا و سیما صدا و سیما صداوسیما سازمان صداوسیما بازیگران سینما و تلویزیون تلویزیونی سریال تلویزیونی برنامه تلویزیونی تلویزیون
ارسال نظر
آخرین اخبار