۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
تعداد بازدید: ۱۳۲۸۰۰
عضو هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته تهران با انتقاد شدید از بلوکه کردن افزایش حقوق بازنشستگان در هیئت دولت گفت: هیچ عقل سلیمی این رویکرد دولت را نمی‌پذیرد که با اجرا نکردن یک قانون، مانع افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح شود و ۲۰ درصد جامعه را از مدیریت کشور ناامید و ناراضی کند.
کد خبر: ۱۵۷۹۹

انتقاد شدید از بلوکه کردن افزایش حقوق بازنشستگان در هیئت دولت!/موسوی و عبدالملکی بارها قول دادنداما اتفاق خاصی نیفتاد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مجید سبزعلیان با اشاره به اینکه افزایش حقوق بازنشستگان یک روند قانونی دارد که همه ساله طی می شود، گفت: تاکنون همه مسیر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طی شده و حلقه آخر که اعلام نظر هیات دولت است و هیچ نقشی به غیر از تایید مصوبه ندارد، با چالش رو به رو شده و دولت چوب لای چرخ بازنشستگان گذاشته است.

چوب دولت لای چرخ زندگی بازنشستگان
وی با اشاره به اظهارات وزیر کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بارها موسوی و عبدالملکی قول دادند که افزایش حقوق اعمال می شود، اما هربار به غیر از وعده غیر واقعی، اتفاق خاصی نیفتاد.
عضو هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته تهران با یادآوری اینکه مسوولان یک بار قول دادند افزایش حقوق در پایان فروردین اعمال می شود و بار دیگر وعده پایان اردیبهشت را دادند گفت: اکنون از اعمال افزایش حقوق در خرداد خبر میدهند در حالیکه همین افزایش حقوق سلیقه ای و ناقص، چالش جدی به وجود آورده است.
وی با تاکید بر اینکه در هیچ دولتی بدین اندازه اظهارات ضد و نقیض را شاهد نبوده‌ایم گفت: بدتر آنکه بدین اندازه در اجرای قانون کم کاری نشده و سایر سطوح بازنشستگان را آزاد و اذیت نکرده اند.
عضو هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته تهران با اعلام اینکه نادیده گرفتن حقوق سایر سطوح بازنشستگان تامین اجتماعی در هیئت دولت رقم خورده است گفت: این که بخش بزرگی از بازنشستگان را از حقوق قانونی خود محروم می کنید، نه تنها باعث نارضایتی می شوید، بلکه آه و ناله خیل عظیمی از بازنشستگان و خانواده هایشان بر سر سفره های خالی دامانتان را خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه تمامی بازنشستگان اصرار دارند برای اجرای قانون افزایش حقوق بازنشستگان، باید مقابل وزارت کار، سازمان تامین اجتماعی و ساختمان پاستور هیئت دولت تجمع کنیم گفت: عملکرد دولت سیزدهم به اندازه‌ای تعجب آور و سوال برانگیز است که با هیچ عقل سلیمی جور در نمی آید و معلوم نیست چرا باید بدین اندازه چالش افرینی کند.

دولت هیچ نقشی در افزایش حقوق بازنشستگان ندارد. دولت برای پرداخت حقوق بازنشستگان نه اعتباری می دهد که نگران تبعات پس از آن برای کسری بودجه باشد و نه نقش یا جایگاهی در تامین اجتماعی دارد اما آنچه امروزه مشاهده می کنیم، این است که دولت می‌خواهد با کارشکنی، به کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی بگوید که مراقب رفتارتان باشید و در اصل افزایش حقوق بازنشستگان را گرو نگه داشته است

چوب دولت لای چرخ زندگی بازنشستگان
سبزعلیان خطاب به رئیسی گفت: آقای رئیس جمهور به راستی این چه مدیریتی است که بازنشستگان برای گرفتن حق قانونی خود ناچار باشند مقابل هیئت دولت تجمع کنند، شعار بدهند و فریاد بزنند و از آقایان مدعی عدالت بخواهند که عدالت را اجرا کنید.


وی با اعلام اینکه دولت هیچ نقشی در افزایش حقوق بازنشستگان ندارد گفت: دولت برای پرداخت حقوق بازنشستگان نه اعتباری می دهد که نگران تبعات پس از آن برای کسری بودجه باشد و نه نقش یا جایگاهی در تامین اجتماعی دارد اما آنچه امروزه مشاهده می کنیم، این است که دولت می‌خواهد با کارشکنی، به کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی بگوید که مراقب رفتارتان باشید و در اصل افزایش حقوق بازنشستگان را گرو نگه داشته است.
عضو هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته تهران با ابراز تاسف از اینکه دولت دست کارگران را زیر سنگ سومدیریت خود نگه داشته گفت: دولت سیزدهم باید هر چه سریعتر تکلیف خود را با بازنشستگان سایر سطوح روشن کند زیرا بیش از این امکان تحمل وجود ندارد.

برچسب ها: افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی کانون کارگران بازنشسته مجیدسبزعلیان رئیسی
ارسال نظر
آخرین اخبار