۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
تعداد بازدید: ۶۰۲۹۷۱
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با خطوط:
نوری قزلجه گفت: موضوعی که می‌تواند گره‌های اقتصادی را باز کند این است که مذاکرات وین و همچنین لوایح چهارگانه به نتیجه برسد.
کد خبر: ۱۵۸۰

گره مشکلات اقتصادی کشور با مذاکرات وین باز می‌شود

غلامرضا نوری قزلجه، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی  در گفت‌وگو با پایگاه خبری خطوط گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم یکی از اصلی ترین دغدغه های مجلس است که در این راستا کمیسیون کشاورزی مجلس با ارائه طرح هایی سعی دارد تا بار این مشکلات را از دوش مردم کمتر کند.

وی افزود: مجلس یکبار در بحث معیشت مردم ورود کرد که با اصل ۸۵ مواجه شد، ولی چنانچه لایحه ارائه شود، هم دولت و هم مجلس پای کار می آیند و سعی می‌شود اقداماتی برای معیشت مردم انجام بگیرد.

وی با بیان اینکه بهبود معیشت مردم، برای دولت مسوولیت بسیار سنگینی است، افزود: موضوعی که می تواند گره‌های اقتصادی را باز  کند این است که مذاکرات وین و همچنین لوایح چهارگانه به نتیجه برسد که در نتیجه درهای تجارت مجددا بر روی کشور باز شده و در این صورت شاهد رشد اقتصادی و خروج از چنین وضعیت نابسامانی خواهیم بود.

گره مشکلات اقتصادی کشور با مذاکرات وین باز می‌شود

جذب سرمایه گذاری مهم ترین موضوع اقتصاد / افزایش تولید و خلق ثروت با جذب سرمایه گذاری

 

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جذب سرمایه گذاری یکی از مهم ترین موضوعات در اقتصاد کشور است که می تواند افزایش تولید و خلق ثروت را به همراه داشته باشد؛ آن موقع است که می توان انتظار داشت اشتغال، توسعه پایدار، درآمد، افزایش رفاه و نیازهای ضروری مردم هم تامین شوند.

وی تصریح کرد: شرایط بازار محصولات کشاورزی همانند بازار صنعت و خدمات نیست که نتوان به طور کامل آنها را آزاد گذاشت، اما با مراقبتی که همان قیمت تضمینی است، می‌توان بقیه حوزه را رها کرد تا عرضه و تقاضا و بهره وری‌ها، تاثیر خود را داشته باشد و قیمت‌ها به تعادل برسد.

نوری خاطرنشان کرد: دولت برای بهبود شرایط اقتصادی مردم باید اولویت هایی داشته باشد که  نظارت و کنترل قیمت ها و توسعه سرمایه گذاری در زیرساخت‌های اقتصادی کشور مهم ترین آنهاست.

انتهای پیام/

برچسب ها: گره مشکلات اقتصادی کشور مذاکرات وین افزایش تولید خلق ثروت جذب سرمایه گذاری
ارسال نظر
آخرین اخبار