۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
تعداد بازدید: ۷۲۵۰۷
گزارش خطوط درباره یک اتفاق به یاد ماندنی در حوزه هنرهای تجسمی
در سال‌های اخیر داستان‌های افسانه‌مانند زیادی درباره آثار موجود در گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران روایت شده است- که ارزیابی صحت و سقم آن‌ها به خصوص از نظر ارزش مالی آثار مقدور و ممکن نیست. حالا خبر می‌رسد که در اتفاقی نادر قرار است بخشی از آثار موجود در گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش عموم گذاشته شود. گنجینه‌ای که بزرگ‌ترین گنجینه مدرنیستی غرب در شرق توصیف شده است...
کد خبر: ۱۵۹۳۵


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ؛ گفته می‌شود که به زودی آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر به نمایش درخواهند آمد. این اتفاق که به نظر می‌رسد جدیدترین فعالیت موزه هنرهای معاصر بعد از تغییر مدیریت در ابتدای سال باشد، باعث باز شدن درهای این مکان فرهنگی و هنری به روی دوستداران هنرهای تجسمی خواهد شد...
 
وعده‌های مدیر جدید موزه
 
عبادرضا اسلامی کولایی که روزهای زیادی از معرفی‌اش به عنوان مدیر جدید موزه هنرهای معاصر تهران نمی‌گذرد، خبر از افتتاح یک نمایشگاه جدید داده- که نخستین نمایشگاه موزه هنرهای معاصر بعد از اتمام نمایشگاه «پنج گنج» خواهد بود که ۳۳ روز پیش به پایان رسید.
به گفته عبادرضا اسلامی کولایی مدیر موزه هنرهای معاصر تهران؛ «این نمایشگاه که در حال انجام مراحل آماده‌سازی نهایی است، قرار است آثار گنجینه را به نمایش بگذارد- و درواقع برای افرادی است که می‌گفتند چرا آثار گنجینه را به نمایش نمی‌گذارید. هم‌چنین قرار نمایش قسمت دوم کارهای علی نصیر نیز گذاشته شده و تاریخش قطعی شده است- که احتمالا این نمایشگاه یک هفته پس از هنر مفهومی برگزار خواهد شد».
اسلامی کولایی ضمن اشاره به این که «گالری‌های موزه حدودا از ۳۰ خرداد ماه باز خواهند شد» خبر از آغاز نمایش گنجینه موزه از همان تاریخ داده. به گفته رییس جدید موزه هنرهای معاصر تهران؛ این مکان فرهنگی و هنری حدودا ۳۰ خرداد ماه آثار گنجینه موزه را به نمایش خواهد گذاشت و به این ترتیب پس از یک دوره تعطیلی ۳۳ روزه، گالری‌های موزه بالأخره به روی دوستداران هنرهای تجسمی بازخواهند شد!

برچسب ها: هنرهای تجسمی هنرهای تجسمی
ارسال نظر
آخرین اخبار