۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
تعداد بازدید: ۱۴۵۶۹۱
گزارش خطوط درباره انتشار ویدئوی پول‌پاشی و گل‌ریزان رضا رویگری؛
بعد از ماجراهایی که بعد از انتشار فیلم رضا رویگری از آسایشگاه سالمندان در فضای مجازی به وجود آمد، به نظر می‌آمد تا چند وقتی شاهد چنین ماجراهای پرحاشیه‌ای درباره این هنرمند نخواهیم بود و رویگری دوباره به زندگی با احترام و اعتبار خود باز خواهد گشت، اما ظاهرا حواشی و جنجال‌ها قرار نیست دست از سر این هنرمند بردارند- که تا همین چند سال اخیر یکی از کارنامه‌داران معتبر در عرصه بازیگری بود و حضورش در هر فیلمی اعتباری به شمار می‌آمد.
کد خبر: ۱۶۰۱۳

چرا رضا رویگری قدر و ارزش خود را نمی‌داند؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ؛ انتشار فیلم جدیدی درباره رضا رویگری اما برای دوستداران این بازیگر از فیلم قبلی هم تکان‌دهنده‌تر بود. ویدئویی که رضا رویگری را پیش شماری از چهره‌های شناخته‌شده جنوب شهر تهران نشان می‌داد که ظاهرا برایش گلریزان گرفته بودند و در این مراسم انواع و اقسام رفتارهای ناراحت‌کننده را درباره او به انجام رساندند. این ویدئو که عده‌ای تحت عنوان گل‌ریزان، با پول پاشی بر سر و صورت رضا رویگری، ناخواسته شان و جایگاه او را زیر پا می‌گذارند، سینمادوستان را آزرده و واکنش‌های زیادی در فضای مجازی به وجود اورده است.
 
واکنش‌های مجازی
 
انتشار ویدئوی پول‌پاشی بر سر و صورت رضا رویگری واکنش‌های زیادی به وجود اورده است. عده‌ای در این میان با تشکر از کسانی که در مراسم گل‌ریزان رویگری شرکت کرده بودند و تاکید بر این که قطعا آن‌ها که کمک‌های مالی خوبی هم به رضا رویگری کردند نیت بدی نداشتند، شان و جایگاه رضا رویگری را به آن‌ها یادآوری کرده‌اند- که در چه فیلم‌هایی بازی کرده و چه جایگاهی در سینمای ایران داشته. عده‌ای نیز در این میان خطاب به خود رضا رویگری شان و جایگاهش را یادآوری کرده‌اند- که این نیز با کنایه‌های عده‌ای از دوستداران این بازیگر مواجه شده- که گفته‌اند سیر از گرسنه خبر ندارد، و گرنه رضا رویگری در شصت و چند سال زندگیش نشان داده بود که بهتر از خیلی‌های دیگر قادر به حفظ شان و جایگاهش است.
عده‌ای نیز در این میان نهادهای فرهنگی را مقصر اصلی چنین رویدادهایی می‌دانند. از جمله کاربرانی که نظر داده‌اند: «امیدواریم خانه هنرمندان به وظایفش عمل کند تا این اتفاق دیگر تکرار نشود».
ترجیع‌بند نظرات کاربران فضای مجازی و هواداران سینمای ایران اما این بود که «چه بلایی سر رضا رویگری آمده؟» و «او چرا درباره شان و احترامش مسئولیتی احساس نمی‌کند»!
 
 

برچسب ها: بازیگر بازیگر تئاتر بازیگری بازیگران
ارسال نظر
آخرین اخبار