۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
تعداد بازدید: ۷۳۷۱۲
وزیر جهاد کشاورزی گفت: پارک علم و فناوری منابع طبیعی با هدف بهره گیری از دانش بنیان ها و رفع مشکلات کشاورزی راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۶۰۸۶

وزیر کشاورزی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط؛ جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی گفت: امروز با افتتاح پارک علم و فناوری منابع طبیعی به منظور بهره گیری از دانش بنیان‌ها اتفاق خوبی در حوزه کشاورزی رخ داده است.
او می‌گوید؛ از تمام نخبگان به خصوص جوانان نخبه و دانشگاهیان برای ورود به این عرصه دعوت می‌کنیم چرا که سازمان تات برای حوزه دانش و فناوری در کشاورزی برنامه‌های بسیار خوبی برای حمایت از حوزه علم و فناوری به خصوص در بخش هوشمند سازی دارد.
آقای ساداتی نژاد گفت: با توجه به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری در حوزه تولید داخل و همچنین اتفاقاتی که در حوزه امنیت غذایی بعد از جنگ‌جهانی رخ داد، تولید کالا‌های اساسی و پایداری امنیت غذایی حائز اهمیت است.
به گفته وزیر جهاد کشاورزی، راه اندازی دهکده ها، مزارع نوآوری، نواحی علم و فناوری با کمک وزارت علوم و تحقیقات فناوری و معاونت علم و فناوری رئیس جمهور باید توسعه یابد چراکه این امر برپایه آئین نامه‌ای است که در ابتدای سال مورد تصویب قرار گرفته و با ۱۹ بند که می‌تواند حوزه دانش و کشاورزی را در بخش کشاورزی مورد حمایت خود قرار دهد.
نخستین فاز پارک علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی کشور در ۶۰ هکتار از اراضی مرکز آموزش عالی امام خمینی مستقر در مشکین دشت البرز راه اندازی شده است./باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: وزیر کشاورزی
ارسال نظر
آخرین اخبار