۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
تعداد بازدید: ۸۹۰۲۵
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: به دنبال اخطارهای مکرر به اداراتی که اقدام به کاهش مصرف برق نکرده‌اند، اسامی این ادارات از روز سه‌شنبه هفته جاری منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۱۶۳۳۹

مصرف برق

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، کامبیز ناظریان اظهار داشت: با استفاده از کنتور‌های هوشمند، همه ادارات شهر تهران به‌صورت لحظه‌ای تحت رصد از راه دور مصرف برق هستند و طی روز‌های گذشته هر اداره‌ای که همراهی لازم را در این حوزه نداشته است به‌صورت جدی با قطع برق مواجه شده است.
وی ادامه داد: با وجود همکاری خوب عمده ادارات شهر تهران، شاهد بی‌توجهی برخی از نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی و خودداری از کاهش مصرف برق بودیم که با توجه به افزایش دمای هوا و مصرف برق به‌ویژه در کلان‌شهر تهران، با ملاحظاتی، ضمن قطع برق این دسته از مشترکان، از انتشار اسامی آنان خودداری شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ خاطرنشان کرد: مشترکان اداری پرمصرف تاکنون اخطار‌های متعددی دریافت کرده‌اند و با توجه به تدابیر وزارت نیرو و پایان یافتن مهلت داده شده، در جهت اجرای قاطع برنامه‌های کاهش پیک شبکه توزیع برق، از سه‌شنبه هفته جاری، مصادف با ۳۱ خردادماه، ضمن قطع برق مصرفی، اسامی دستگاه‌های اجرایی مستقر در شهر تهران که مصرف برق خود را مطابق با مصوبه ابلاغی، کاهش ندهند، اعلام خواهد شد.
بر اساس مصوبه هیئت‌وزیران همه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیرو‌های مسلح و نهاد‌های عمومی موظف‌اند در ساعات اداری حداقل ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته و در ساعات غیر اداری به میزان ۶۰ درصد، مصرف برق خود را کاهش دهند.مهر

برچسب ها: برق مصرف برق صنعت برق
ارسال نظر
آخرین اخبار