۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۷۰۵۲۲
آنار کریم اف وزیر فرهنگ جمهوری آذربایجان امروز وارد تهران شد و در بدو ورود با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.
کد خبر: ۱۶۴۹۸

وزیر فرهنگ جمهوری آذربایجان به تهران آمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر فرهنگ جمهوری آذربایجان که پیش از ظهر امروز وارد تهران شده بود، مورد استقبال حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی ایمانی پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، کیانی مدیر کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور، مرجان پور رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان و علیزاده سفیر جمهوری آذربایجان در تهران قرار گرفت.

بنابر این گزارش، وزیر فرهنگ جمهوری آذربایجان در بدو ورود به تهران با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) با اهدای گل به مقام شامخ بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.

آنار کریم اف وزیر فرهنگ جمهوری آذربایجان، عصر امروز با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان در تالار وحدت دیدار و گفتگو خواهد کرد.
از دیگر برنامه‌های امروز وزیر فرهنگ جمهوری آذربایجان در تهران، می‌توان به دیدار با رئیس موسسه فرهنگی اکو و دیدار با رئیس کتابخانه ملی اشاره کرد./ صدا و سیما

 
ارسال نظر
آخرین اخبار