۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
تعداد بازدید: ۷۶۶۱۴
ادامه نقش‌آفرینی رئیس سازمان صداوسیما در فضای فرهنگی کشور
صداوسیما که در سال‌های اخیر با برخوردهای سلیقه‌ای با برخی از فیلم‌ها و محروم کردن شماری از آثار سینمایی ایران از امکانات تبلیغاتی، حواشی و جنجال‌های زیادی را موجب شده است، احتمالاَ با اقدام اخیر رئیس جدید خود- که یکی از فیلم‌های روی پرده سینماها را الگویی برای سومشق گرفتن دیگر فیلمسازان نامیده- حواشی و جنجال‌هایی جدید را کلید خواهد زد.
کد خبر: ۱۷۱۱۴

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ؛ رییس سازمان صداوسیما بعد از تماشای فیلم «هناس» آن را فیلمی باورپذیر درباره شهدای هسته‌ای خواند- که می‌تواند برای فیلم‌ها و فیلمسازان دیگر الگوسازی کند.


پیمان جبلی، رییس صداوسیما، پس از تماشای فیلم سینمایی «هِناس» که روایتی جدید از ترور دانشمندان هسته‌ای ایران است، آن را «فیلمی باورپذیر درباره شهدای هسته‌ای» خواند و گفت: «هِناس اثری موفق، تاثیرگذار، جذاب و هنرمندانه درباره یکی از قهرمانان ملی ما است- که در این فیلم در قامت یک دانشمند هسته‌ای تصویر شده است. قهرمانانی که شمار زیادی از آن‌ها را در سال‌های پُر از افتخار بعد از انقلاب دیده‌ایم- و دانشمندان هسته‌ای نیز از جمله آن‌ها هستند».

پیمان جبلی با اشاره به ارزش و اهمیت فیلم «هِناس» تلاش آن را برای تصویر کردن زندگی عادی مردم قهرمان ایران تلاشی موفق خواند- که سیمایی باورپذیر و واقعی‌ از جامعه امروز ایران ترسیم کرده است. جامعه‌ای که شهدای قهرمان این سرزمین در آن رشد کردند و به تعالی رسیدند.

جبلی بعد از تبریک تولید این فیلم اظهار امیدواری کرد که شبیه این کارها برای الگوسازی، فرهنگسازی، گفتمان‌سازی و معرفی الگوی زندگی بزرگان و قهرمانان ملی تکثیر شوند!

گفتنی است ملودرام عاشقانه «هناس» که به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه؛ داستان ترور عشق‌ را- از زاویه دید شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد در آخرین روزهای زندگی او- روایت می‌کند؛ با بازی مریلا زارعی در نقش شهره پیرانی و بهروز شعیبی در نقش داریوش رضایی‌نژاد جلوی دوربین رفته است.
وحید رهبانی، سولماز غنی، امین میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری (هنرپیشه خردسال) و سیاوش طهمورث دیگر بازیگران این فیلم هستند.

برچسب ها: فیلم سازمان صدا و سیما رئیس صدا و سیما صداوسیما سازمان صداوسیما پیمان جبلی فیلم هناس مریلا زارعی
ارسال نظر
آخرین اخبار