۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
تعداد بازدید: ۱۶۶۰۹۲
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خطوط:
رفیعی با تاکید بر اینکه جایگاه زن ایرانی در دنیا نظیر ندارد، گفت: در موضوع عفاف و حجاب عملکرد دستگاه‌های فرهنگی، خط و مشی واحد اصولی نداشته و پراکنده کاری انجام شده است که به نظر من جای بررسی دارد.
کد خبر: ۱۷۹۶۹

دستگاه‌های فرهنگی خط و مشی واحد اصولی در حوزه عفاف و حجاب ندارند!
سمیه رفیعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در خصوص روز عفاف و حجاب در کشور، گفت: ایرانی‌ها چه قبل و چه بعد از اسلام، پایبند به زیست عفیفانه بودند و این ویژگی با کرامت زن ایرانی است که در دنیا منحصر به فرد است.

اصولا در موضوع عفاف و حجاب عملکرد دستگاده‌های فرهنگی، خط و مشی واحد اصولی نداشته و پراکنده کاری انجام شده است که به نظر من جای بررسی دارد


وی در ادامه افزود: مهمترین مساله‌ای که باید در این زمینه رعایت شود، حفظ شان، کرامت و جایگاه زن ایرانی است که در دنیا نظیر ندارد و من بر این نکته تاکید دارم که جایگاه زن ایرانی در دنیا نظیر ندارد، چراکه مطالعات این را نشان می‌دهد. اما برای رسیدن به اهداف مهم در این خصوص، باید فرهنگ سازی و صحبت با مردم در دستور کار قرار بگیرد البته گروه‌های خاصی هستند که امنیت روانی مردم را مخدوش می‌کنند که قانون تکلیف آن‌ها را مشخص کرده است.
رفیعی در خصوص عملکرد نهاد‌های متولی در زمینه آگاه کردن مردم با مسایل عفاف و حجاب، گفت: اصولا در موضوع عفاف و حجاب عملکرد دستگاده‌های فرهنگی، خط و مشی واحد اصولی نداشته و پراکنده کاری انجام شده است که به نظر من جای بررسی دارد.

برچسب ها: روز عفاف و حجاب عفاف و حجاب بد حجاب کشف حجاب عضو فراکسیون زنان سلامت زنان
ارسال نظر
آخرین اخبار