۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
تعداد بازدید: ۶۳۶۹۲
مدیرکل روابط عمومی ایران ایر گفت: به دلیل افزایش دمای هوا و با توجه به دستورالعمل‌های شرکت سازنده هواپیما، مجبور به کم کردن بار پرواز نجف - تهران شدیم.
کد خبر: ۱۸۰۲۲

  پرواز نجف - تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، حسام قربانعلی گفت: زمانی که دمای هوا گرم می‌شود، عملکرد هواپیما با توجه به دستور العمل‌های شرکت سازنده تغییر می‌کند. هواپیمای نجف تهران یکی از بروزترین هواپیما‌های دنیاست، اما، این محدودیت از طرف شرکت سازنده آن مطرح شده است.
مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، می‌گوید: باتوجه به افزایش دمای هوا در زمان حرکت، توان هواپیما برای برداشت بار و مسافر از زمین مشخص می‌شود؛ بنابراین زمانی که دچار محدودیت می‌شویم، باید بار کمتری دریافت کنیم تا در محدوده مجاز تعیین شده از سوی شرکت سازنده قرار بگیرد.
به گفته او، در پرواز دیروز نجف - تهران نیز اضافه بار رخ داده بود که به دلیل دمای بالا، مجبور به کم کردن بار مسافران شدیم؛ تمامی مسافران از نجف به - تهران حرکت کردند و همانطور که قول دادیم، بار آن‌ها به درب منازلشان ارسال شد.
مسافران پرواز نجف - تهران هواپیمای ایران ایر به شماره پرواز IR ۵۳۳۲ که ساعت ۱۸ روز نوزدهم تیر، فرودگاه نجف را با حدود ۵ ساعت تاخیر به مقصد تهران ترک کرده بود، اما مسافران آن در فرودگاه مهرآباد، با نبود چمدان و بار‌های خود در فرودگاه امام خمینی مواجه شدند./باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: پرواز اهداف پروازی باند پرواز
ارسال نظر
آخرین اخبار