۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸
تعداد بازدید: ۴۹۷۵۴
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: خودرو‌هایی که از سوی سازمان استاندارد تولید آن‌ها متوقف شده، با الحاق پیوست فنی تعیین تکلیف می‌شوند.
کد خبر: ۱۸۲۴۷

خودرو‌

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مهدی اسلام پناه گفت: با وزارت صمت توافق کردیم که خودروساز‌ها با پیوست فنی، نظارت وزارت صمت و سازمان ملی استاندارد به تعهداتشان عمل کنند و جای نگرانی برای دارندگان خودرو‌های خارج از خط تولید نیست.
رئیس سازمان ملی استاندارد می‌گوید: با برنامه‌ریزی انجام شده، کیفیت تولیدات بهبود می‌یابد و نظر وزارت صمت به عنوان متولی تولید چه در خودرو و چه در زنجیره ارزش تامین خودرو بر این است که مجموعه این نظام را کیفی سازی کند. تلاش این است که منفعت و حاشیه سود را به سمت مردم رقم بزنیم و این توافق قطعی است.
پیش از این مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد گفته بود: عموم ایرادات پرتکرار خودروی‌های سمند و تیبا، به انتقال قدرت در سیستم موتور، بدنه، رنگ خودرو، سیستم فرمان و چراغ‌ها مربوط بوده که از دل گزارش‌های واصله مردمی، آمار و اطلاعات تعمیرگاه‌ها و بخش خدمات پس از فروش خودروساز‌ها و همچنین ارزیابی‌های شرکت‌های بازرسی سازمان استاندارد، استخراج شده‌اند./باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: خودروهای داخلی تیبا
ارسال نظر
آخرین اخبار