۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
تعداد بازدید: ۱۰۱۰۷۳
گزارش خطوط از پاسخگویی یک بازیگر به حواشی و جنجال‌های کارنامه‌اش؛
شهاب حسینی که یک زمانی با تمرکز روی فعالیت‌های هنری‌اش روند پیشرفت را با سرعت تمام طی می‌کرد؛ چند سالی می‌شود که به وادی حاشیه و جنجال سقوط کرده است. اتفاقی که با درگیری‌های رسانه‌ای او با شماری از سینماگران بزرگ و مطرح از قبیل مسعود کیمیایی آغاز شد، با داوری شهاب حسینی در جشنواره ادامه پیدا کرد و در این اواخر نیز با یک سری شعارهای مورد پسند نهادهای حاکمیتی کشور به اوج رسیده است.
کد خبر: ۱۸۴۲۷


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ؛ شهاب حسینی در مراسم معرفی برگزیدگان اولین جشن فیلم کوتاه اندیشکده مستقل فرهنگ و هنر درباره حاشیه‌های چند سال اخیرش توضیحاتی داد. این بازیگر با تایید حاشیه‌دار بودن فعالیت‌های چند سال اخیرش، توضیحاتی درباره این حاشیه‌ها و ادامه روند فعالیت‌های خود مطرح کرد.
 
به دنبال فضا و انرژی تازه
 
به گفته شهاب حسینی- در پاسخ به این که آیا ورودش به حوزه فیلم‌های کوتاه به خاطر سانسور و بسته بودن شرایط سینما بوده است؛ «با احترام به همه همکاران حرفه‌ای خودم، ورودم به این مسیر به این دلیل بود که به یک فضا و انرژی تازه نیاز داشتم. چون فضای آن‌جا برای من اقناع‌کننده نبود.‌ در واقع هدف من از این مسیر چیزی جز ایجاد بستر برای مخاطب نبوده است».
شهاب حسینی در ادامه می‌گوید: «یکی از مسایل امروز سینمای ایران اکران است. معضلی که در دوران کرونا تاثیر زیادی بر اکران فیلم‌ها گذاشت و البته همین فیلم «طلاخون» هم که در حال حاضر روی پرده است، یکی از قربانیان این معضل است. فیلمی که چند سال قبل جلوی دوربین رفته و حالا تازه به نمایش رسیده است. در واقع دلیل اصلی حضور من در فیلم‌های مستقل‌تر این بوده که بتوانم به آثاری که بستر جامعه از آن بی‌خبر است کمک کنم. البته این کار را سال‌های آینده با فیلم‌های مستقل سینمایی هم ادامه خواهم داد»...
 
به سوی افتخار
 
شهاب حسینی درباره حاشیه‌دار بودن فعالیت‌های چند سال اخیرش نیز گفت: «حاشیه‌ها می‌آیند و می‌روند ولی در نهایت خط سیر مشخص است. بازیگری وقت آدم را می‌گیرد و به دغدغه‌های دیگر کمتر پرداخته می‌شود. من آثارم را ارائه می‌کنم و اگر مورد اقبال قرار بگیرد مسئولیت بیشتری را برایم به دنبال دارد. مسئله این است که از یک جایی شما باید براساس سهم اجتماعی خود کاری کنید و آنچه انجام می‌دهم طبق نیازی است که به نظرم وجود دارد. من احساس نمی‌کنم که مسیرم را با بازیگری شروع کردم و چون به مدارجی هم رسیدم دیگر همین کافی است. در حیطه کاری خودم احساس می‌کنم دوست دارم این‌ها را کنار هم ادامه دهم و روزی که بانی تاسیس یک دانشگاه کاملا تخصصی فقط در رشته سینما باشم آن روز بیش از کارهای بازیگری‌ام به آن یک کار افتخار می‌کنم».

برچسب ها: سینمای ایران بازیگر سینما بازیگران سینما و تلویزیون بازیگر بازیگری بازیگر تئاتر شهاب حسینی
ارسال نظر
آخرین اخبار