۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
تعداد بازدید: ۹۱۹۷۰
تلاش بیت‌کوین برای نگهداشتن سطح ۲۳هزار دلار همچنان ادامه دارد. گفتنی است شب گذشته پس از تصاحب دوباره سطح ۲۳هزار دلار، دوباره به زیر این سطح سقوط کرد. تحلیلگران بر این باورند که اگر بیت‌کوین قصد بالارفتن داشته باشد باید سطح ۲۳هزار را نگهدارد.
کد خبر: ۱۸۵۹۷

  بیت‌کوین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بازار کریپتو همچنان تحت تاثیر تلاطم‌های بیت‌کوین قراردارد، تا به الان، اما بازار سبزپوش روز خود را ادامه می‌دهد. اتریوم و سایر آلت‌کوین‌ها نیز در پی بازگشت بیت‌کوین به زیر ۲۳هزار دلار، وارد اصلاح شدند و اتریوم نیز دوباره به زیر ۱هزار و ۶۰۰ دلار برگشت.
شاخص دامیننس بیت‌کوین نیز که بیانگر تسلط بیت‌کوین بر بازار رمزارز است امروز شروعی منفی داشت.
اگر چه این شاخص به بالای ۴۳درصد رسید، اما در حال حاضر در زیر ۴۳درصد قرار دارد.
با سقوط این شاخص و صعود بیت‌کوین، آلت‌کوین‌ها حرکت صعودی شدیدتری نسبت به بیت‌کوین خواهند داشت.
البته اتریوم و برخی دیگر از آلت‌کوین‌ها مانند اتم، صعود به سقف بالاتری از سقف قبل خود تجربه کردند. اتریوم به نزدیک ۱هزار و ۶۵۰ دلار رسید و اتم نیز به ۱۱٫۳۵دلار دست پیداکرد. البته در حال حاضر در پی اصلاح بیت‌کوین، این ارز‌ها نیز اصلاحی را تجربه کردند.
بیت‌کوین به بستن کندل هفتگی خود بالای ۲۲۸۰۰ دلار نیاز دارد. بسیاری تحلیلگران مطرح بازار این شرایط بیت‌کوین را به نوعی ویژه تلقی می‌کنند. به گفته آن‌ها اگر بیت‌کوین قصد صعود به قیمت‌های بالاتر را داشته باشد، باید به ۲۳هزار و ۸۰۰دلار برسد. در غیر این صورت انتظار صعود از بیت‌کوین به سطوح ۲۵هزار و ۲۸هزار در کوتاه مدت دور از انتظار خواهد بود.
در حال حاضر بیت‌کوین مقاومت مهمی را در ۲۳هزار و ۵۰۰دلار دارد که از سر راه برداشتن آن نیازمند انرژی بیشتری است. اگر بیت‌کوین در نگهداری سطح ۲۳ و ۲۲هزار دلار با شکست مواجه شود. احتمال نزول قیمت به سطح ۲۱هزار و ۵۰۰دلار وجود دارد.
به گفته این تحلیلگران بیت‌کوین در حال حاضر ریسک بالایی برای سرمایه‌گذاری دارد و اگر افراد قصد ورود به این بازار را دارند؛ باید بدانند که این شرایط برای صعود قیمت به سطوح بالاتر ریسک زیادی دارد. اگر قصد خرید بیت‌کوین برای بلندمدت را دارید، بهتر است کمی صبر کنید. زیرا انتظار سقوط بیت‌کوین به محدوده‌های پایین‌تر قبل از شروع حرکت صعودی خود وجود دارد. البته در ادامه باید گفت احتمالا این صعود بیت‌کوین پس از یک اصلاح دیگر در بازار اتفاق بیفتد و بنا به گفته این تحلیلگران این صعود زیاد دور از انتظار نیست./تجارت نیوز

برچسب ها: بیت کوین استخراج بیت کوین
ارسال نظر
آخرین اخبار